Ścigacz.pl jeździ Hondą CB1100
Lovtza właśnie jest na europejskiej premierze nowej Hondy CB1100. „Nowej” w cudzysłowie, ponieważ motocykl ten znany jest na azjatyckim rynku już od dłuższego czasu. Będziemy jednak mieli okazję sprawdzić, co to znaczy retro i jak się ono spisze w nowych czasach. Przypomnijmy, że Honda zdecydowała się na totalny oldschool w postaci wielkiego silnika chłodzonego powietrzem i klasycznego zawieszenia. Motocykl wygląda olśniewająco, ale czy wygląd wystarczy, aby poradzić sobie na rynku?
Czekamy na wasze pytania dotyczące Hondy CB1100, na które odpowiemy w pełnym teście. Pytania wpisujcie w komentarzach, ślijcie na redakcyjnego maila i piszcie na naszym profilu na Facebooku.


Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeJak z dźwiękiem silnika na standardowym wydechu, czy manewrowanie przy niskich prędkościach sprawia problem z niemałą wagą moto.
OdpowiedzJak jest z wygodą dla pasażera?
OdpowiedzA jak to jezdzi? Bedzie wielki silnik, prawdopodobnie z soczystym momentem obrotowym, ale proste to przeciez nie wszystko. Czy podwozie dotrzymuje kroku silnikowi?
OdpowiedzWiadomo już jaka będzie cena?
OdpowiedzCena około 44 000zł. Zbieram na takową właśnie. Mnie tylko nie podoba się ten zbiornik w całości, mógłby być większy i bardziej kanciasty. Natomiast interesuje mnie spalanie - czy rzeczywiście będzie takie jak podają, choć jak rzędową 4 1100ccm z lat 80tych miałem spalanie 4,5l/100 to w sumie nowoczesnym 1100 spalanie na poziomie 4 litrów powinno być możliwe.
OdpowiedzI jeszcze jedno mnie interesuje- jaką to ma charakterystyke? Ciągnie od dołu? Da się tym jeździć w dolnym zakresie? Na logikę to właśnie ciąg w całym zakresie powinien być mocną stroną tego motocykla. Czy osoba o wzroście 190cm będzie się spoko czuła na tym motocyklu (choć jak się przymierzałem do niej to niby było OK, ale wiadomo, pewne rzeczy wyjdą dopiero w trasie). No i konkretnie, ile jest elektroniki w tym motocyklu (oby jak najmniej!).
Odpowiedza to sam sobie odpowiem, gdyz od niedawna jestem posiadaczem tegoz motocykla :) Wiec ciagnie PIEKNIE od samego dolu, az smiesznie z jalowych obrotow bez szarpniecia, zaksztuszenia, czy czegokolwiek.... przy 120km/h obrotomierz dopiero dochodzi do 4000rpm na piatym biegu. Dzwiek silnika nie nachalny, a bardzo przyjemny. Spalanie niskie - obecnie motur na dotarciu i wynik sredni 4.8l/100km, nalezy potem spodziewac sie mniej. Wygoda - przy moich gabarytach trasa 370km i zadnego bolu, niewygody, skurczów... najbardziej niewygodnym elementem byl... moj nowy kask. Elektronika... Duzo jej na pokladzie, ale jest skrzetnie ukryta i nie narzuca sie. C-ABS da sie przezyc, nie mialem okazji sprawdzic w praktyce. Manewrowanie przy niskich predkosciach? jak tylko ruszasz z miejsca, z motocykla sporo wagi "ubywa", choc moge nie byc obiektywny, gdyz jestem przyzwyczajony do ciezkich maszyn. Generalnie na razie jestem bardzo zakochany.
OdpowiedzWiadomo już jaka będzie cena?
OdpowiedzOdwaliłem z Ciebie robotę - wpisałem w google, w Warszawie na ul Prymasa Tysiąclecia mają taką nówke sztuke 2013 rok za 42400zł. Wcześniej podawałem cenę przeliczaną jaką widziałem u Węgrów.
OdpowiedzMyślę, że warta jest tej ceny ;)
Odpowiedz