Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 45
Pokaż wszystkie komentarzePrawda jest taka że motocykle produkuje się w takim rozmiarze żeby sprzedać ich jak najwięcej. Jak ktoś ma 175-180 poradzi sobie na każdym sprzęcie, ludzie 165 lub 195 mają problem. Japoneczka może sobie mówić że np. motocykle off-road muszą być wysokie bo skoki zawieszeń, prześwit itp. no i wszystkie crossy/enduro takie są ale popatrzcie na moto trialowe da się mieć nisko siedzenie? Da sie. A czy mają one gorsze możliwości pokonywania przeszkód terenowych? Chyba nie. Pojemność silnika też nie ma nic do rzeczy.
Odpowiedz,,165 lub 195" Ja mam 185 i szlag mnie trafia na Kawasaki gpz 500S. Kant baku wbija mi się w kolana a podnóżki nie są regulowane. Co mogę zrobić? Przecież zmiana siodła albo kierownicy zmieni mi odległość między podnóźkiem a bakiem :/
OdpowiedzA widziałeś kiedyś motocykl Trialowy z wysokim siedzeniem ?
Odpowiedzale to sie zgadza z tym co powiedziala mala zólta. motocykl jest robiony pod konkretne zastosowanie
Odpowiedz