Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzeNacina sie slicki, choc jak jest sucho to ja nie widze roznicy pomiedzy jazda na gladkich gumach a nacietych. Idealem jest suchy twardy teren z hopami i bandami, a nie szutrowy. Na szutrowym to nie jazda a ekwilibrystyka, antomiast na ubitym i to jeszcze z bandami slicki nie przeszkadzaja.
OdpowiedzNo w³a¶nie, zawsze mnie zastanawia³o, jak to jest z jazd± po asfalcie zaraz po wyj¶ciu z off-roadu? Przecie¿ opony s± "oblepione" piaskiem, nie ma wtedy gorszej przyczepno¶ci?
OdpowiedzSamo wyjscie z teremu jest troche mowiac kolokwialnie "usyfione" piaskiem/ziemia, ale jak sie idzie lekko ciagnietym gazem to nie ma problemu.Przod nie ucieknie a tyl najwyzej lekko, kontrolowanie zarzuci. Gorzej jak masz suchy tor, lecisz na slickach (bez znaczenia czy nacietych) a w terenie masz stojaca wode lub bloto bo np. rano padalo. Wtedy pierwszy winkiel masz "wesoly", ale znowu lecisz go ciagnacym gazem i oczyszczasz oponke, a kolejny zakret to juz ogien. Lub stosujesz zasade niektorych zawodnikow czyli "nie wnikasz" :)
Odpowiedz