Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeMoje pierwsze wra¿enie , czemu niema dct i wa³u zamaist g³.piego ³ancucha ?
OdpowiedzPrzecie¿ te elementy ma VFR 1200 i mo¿esz wybieraæ.
Odpowiedzna szczê¶cie ma lekki i nie powoduj±cy wiêkszych strat mocy ³añcuch zamiast ciê¿kiego wa³u...
OdpowiedzMy¶lê, ¿e w "normalnej" je¼dzie waga wa³u nie ma a¿ takiego wielkiego znaczenia, a bezobs³ugowo¶æ i czysta felga s± dla mnie bezcenne. Mia³em wa³ w K1200R i ten element, tego motocykla wspominam akurat z rozrzewnieniem (w przeciwieñstwie do rdzewiej±cych ¶rub, "roz³a¿±cych" siê plastików, miliona akcji serwisowych i innych drobnych pierdó³).
Odpowiedz"czyta felga" bezcenna? ;) bez przesady - kazdy kilogram mniej i kazdy element, który moze sie popsuæ mniej to dla mnie wielkie zalety motocykla - ³añcuch jest lekki, tani, ³atwy do wymiany a psrtykniecie od czasu do czasu sprayem to ¿aden k³opot...
OdpowiedzPopsuc to sie moze lancuch, ale nie wal. To jest akurat najlepsze w wale naprawde sie go nie dotyka, lancuch coz, trza smarowac, naciagac, wymieniac. Dla ty ch ktorzy maja ku temu powody, jak zbicie masy lancuch jak najbardziej, w codziennym uzytku i wygodzie jest bez sensu.
OdpowiedzCo do wa³u, to zgadzam siê w 100% ale motocykl bez sprzêg³a, to chyba nie dla mnie :)
OdpowiedzPrzecie¿ VFR1200 mo¿na wybraæ ze zwyk³± skrzyni±.
Odpowiedz