Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeNajwiecej bedzie zalezalo od tego, ile inzynierowie Yamahy dadza rade wycisnac z M1 w nadchodzacych dwoch sezonach w temacie mocy i przeniesienia jej na asfalt. Jesli nadal V4 beda objezdzac Yamahe na prostych tak jak teraz, to nie sadze, zeby Vale chcial rozmieniac swoja marke na drobne i pakowac sie w to. Podobnie z kierowcami- ci najbardziej konkurencyjni pojda gdzie indziej, a Yamaha bedzie kusic mlodych z Moto2 i Moto3 liczac na cud. Niestety, na przykladzie Darryna Bindera widac, ze to dosc ryzykowne zalozenie,
Odpowiedz