tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Keeway Cityblade
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Keeway Cityblade

Cityblade stworzony został w duchu filozofii aby był  lekki i zwinny. Silnik lekko się uruchamia i płynnie przyspiesza, bez uciążliwych wibracji. To skuter zaprojektowany, by spełnić wszelkie oczekiwania osób poruszających się w ruchu miejskim.

Ergonomiczne siedzenie i podparcie, gwarantują komfort kierowcy. Schowek pod siedzeniem ma płaskie dno i zapewnia dużo miejsca. Wyposażony jest w 14” koła, co umożliwia mu pokonywanie trudnego terenu. Zarówno z przodu, jak i z tyłu zamontowano hamulce tarczowe, odpowiednio: 240 mm i 220 mm. Dodatkowo, wszystkie cztery kierunkowskazy oraz lampa tylna wykonane są w technologii LED, która zapewnia niskie zużycie energii i wysoką trwałość.

Keeway Cityblade model 2015

Podstawowe dane techniczne:

silnik
1-cylinder/4-suw/2-zawory
poj.
125 cm3
moc
6.9kW/7500 r/min
moment obr.
9.4N.m/6000 r/min
skrzynia biegow
Automatyczne CVT

Wymiary:

Dług/szer/wys
1950 /755 /1130 mm
rozstaw osi
1330 mm
wys. siedzenia
790 mm

Osiągi:

V-max
90 km/h
OPINIE UŻYTKOWNIKÓW 1 Przeczytaj opinie | Oceń ten motocykl

Więcej o Keeway Cityblade

Filmy o Keeway Cityblade

Brak filmów, przedstawiających motocykl

Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę