Honda RS 750 model 2010
Honda RS 750 jest cruizerem zaprojektowanym po to, ¿eby dawaæ przyjemno¶æ z jazdy
Honda nie pojawi³a siê na targach EICMA, ale nie przeszkodzi³o jej to w prezentowaniu nowych modeli. Honda RS 750 jest cruizerem zaprojektowanym po to, ¿eby dawaæ przyjemno¶æ z jazdy. Ma siê lekko i ³atwo prowadziæ, wygl±da klasycznie, a do tego nadaje siê do u¿ytku codziennego.
Now± RS 750 napêdza³ bêdzie znany z innych modeli Hondy silnik V-Twin o pojemno¶ci 745 ccm z rozrz±dem typu SOHC i trzema zaworami na cylinder. O skuteczne wytracanie prêdko¶ci dbaæ bêdzie uk³ad hamulcowy wyposa¿ony w tarczê o ¶rednicy 296 mm i dwut³oczkowy zacisk z przodu oraz w bêben z ty³u. Motocykl dostêpny bêdzie w szarym, metalicznym lakierowaniu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeHonda Sportster 883 :) A po drugie ... bêbnowy tylny hebel? Sportster 883 w chwili debiutu, czyli 23 lata temu w roku 1986, mia³ tylny hamulec tarczowy. Chyba, ¿e ustal± cenê na poziomie 2000 $ :)
OdpowiedzNa prawdê potrzebujesz mega hebli do takiego sprzêta?
OdpowiedzTak, jak bêdê jechaæ (nawet stówê) i mi wyjedzie auto z podporz±dkowanej.. tym bardziej, ¿e to ciê¿ki motocykl i ¿e ma spory nacisk na tyln± o¶ przy hamowaniu (nie jak w sportowym - praktycznie tylko na przednie ko³o).
OdpowiedzKolego, wszystko w motocyklach jest policzone, w tym sprawno¶æ hamulców. Je¶li jest tam bêben to znaczy ze kto¶ sprawdzi³ czy on dzia³a odpowiednio. Tu nie ma miejsca na przypadki. Dozowalno¶c jest s³absza niz w tarczowce, ale si³a hamowania nie mniejsza.
OdpowiedzA nie pro¶ciej nie wsiadaæ na motór? ;)
Odpowiedz"A po co siê zatrzymywaæ?" mawiaj± :) Tu nie chodzi o to czy potrzebne, ale o to, ¿e 23 lata temu wibruj±cy jak radziecki wentylator motocykl ju¿ mia³ tyln± tarczê.
Odpowiedz