Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIÄ TUTAJ ! >>
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeGdyby jeszcze tylko dodali wał napędowy, to byłoby dla mnie cudo. Ale i tak uważam, że to świetny motocykl.
OdpowiedzKardan w takim moto powinien być obowiązkowo. Jeżdżąc turystycznie (w końcu do tego ten moto jest) świstający, pykający łańcuch którego często trzeba smarować a przez to brudzi koło i całą resztę to pomyłka.
Odpowiedza ja mam zupełnie inne zdanie. moto z łańcuchem jest dużo lżejsze, łatwiej naprawić, olejarka załatwia sprawę.
OdpowiedzMoim zdaniem, to roznica w masie jest niewyczuwalna w "normalnej" eksploatacja, a bezobslugowosc i czystosc walu jest dla mnie bezcenna. Pozdrawiam!
OdpowiedzKardan wisi tak nisko, że jego waga jest nieodczuwalna. No chyba, że ktoś nosi swój sprzęt na plecach.
OdpowiedzMnie też to przyszło do głowy. Pewnie ze względu na masę zrezygnowali z Kardana. Może też łańcuch nieco eliminuje gwałtowne reakcje na zmianę obciążenia, które występują przy dużych silnikach o niewielkiej liczbie cylindrów. U mnie w Rockecie jest to bardzo zauważalne na niskich biegach, jak się nieodpowiednio zredukuje, zwłaszcza bez międzygazu, to przy zejściu z 3 do 2 potrafi sukinsyn przyblokować tylne koło...
OdpowiedzV-Strom ma sprzęgło z anty hopem. Sądzę, że kardana nie ma z uwagi na masę i cenę.
Odpowiedz