Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Poka¿ wszystkie komentarzeCo¶ mi sie tylko wydaje, ¿e autorowi sie pomyli³y pr±dy - naprzemienny z naprzemiennym... S±dz±c z opisu (podobnie jak w samochodach) - proste stare rozwi±zanie (nie ³auj±ce praktycznie na niskich obrotach) to pr±dnica pr±dy sta³ego - na pierwszy rzut oka mo¿na j± poznaæ po obecno¶ci tzw. komutatora (taki pokrojony w paseczki cylinderek miedzianypo którym ¶lizgaj± siê szczotki - w³a¶nie on, no i szczotki - takie wêglowe pa³eczki - najczê¶ciej ulegaj± awarii/zu¿yciu... Natomiast opis alternatora - gdzie s± tylko pier¶cienie ¶lizgowe - jest OK
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza