Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzeCo do zadañ, nie jest tak ¼le, na zachodzie wykonuje siê ju¿ na egzaminach od dawna i wszyscy ¿yj±. zale¿y od podej¶cia i przygotowania. Natomiast bawi mnie fakt ¿e u nas ka¿dy uwa¿a siê za mistrza kierownicy a jak przyjdzie takie zadania wykonaæ to p³acz i zgrzytanie zêbów. Zreszt± wcze¶niej kolega napisa³ ¿e takie manewry np omijanie przeszkody na drodze wykonuje siê ¿adko i tylko w sytuacjach awaryjnych i w tym przypadku dok³adnie widaæ jak on ma³o wie. W³a¶nie w tej sytuacji awaryjnej dziêkowa³ by Bogu programowi szkolenia ;p jak by siê okaza³o ¿e opanowa³ sprzêt bo to 100 razy na kursie æwiczy³ ;p
OdpowiedzNa tzw. zachodzie masz inny system szkolenia, a na egzaminie nie ma linii ograniczaj±cych ósemkê, gara¿, itp. niestety to polski wymys³
OdpowiedzS³usznie, chodzi³o mi natomiast o to ¿e naszym kandydatom na kierowców nie dogodzisz, bo zawsze wszyscy bêd± mówiæ ¿e ich nie trzeba szkoliæ bo ju¿ wszystko wiedz± a w USA bo tam dziadkowie byli to prawo jazdy w ogóle dostaje siê do Happy Meala i u nas te¿ tak byæ powinno ;D A co do s³ynnej ósemki, to teraz ju¿ j± u³atwili, nie iwem czy widzia³e¶, ogranicza tylko linia zewnêtrzna tworz±c taki prostok±t bo ta stara, zabraniaj±ca wiêkszego z³o¿enia maszyny by³a rzeczywi¶cie bez sensu .
Odpowiedz