Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Poka¿ wszystkie komentarzeCo do napraw to zgadzam siê w 100%. GS to dobre moto na europejskie asfalty i szutry. Stanowczo za ciê¿kie na teren. W turystyce miêdzykontynentalnej Africa Twin ma du¿e grono mi³o¶ników- i pewnie nie bez powodu. Ja osobi¶cie czujê siê pewniej na l¿ejszych maszynach (200kg zatankowany to max), bo zawsze nawet na umiarkowanie trudnym szlaku zdarzaj± siê trudniejsze momenty. Je¶li kto¶ planuje samotne wyprawy w ciê¿ki teren z dala od cywilizacji (np. na Saharê) to najlepsze s± stare jednocylindrowe japoñce: HondaXL, YamahaXT,. Lekkie, niezawodne, proste w naprawie.
Odpowiedzprawda ,zeby taki ktm 990 byl ale servis maja masakrycznie drogi, swietnym rozwiazaniem moze okazac sie honda crosturer
Odpowiedz