tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Buell XBRR, czyli wy¶cigowy Harley.
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Buell XBRR, czyli wy¶cigowy Harley.

Autor: Thrillco 2006.02.01, 08:43 Drukuj

W sezonie 2006 Buell zatoczy pełne koło w swej producenckiej historii. Marka zadebiutowała w 1983 roku modelem RX750, który był typową, jak na owe czasy, wyścigówką wyłącznie na tor, zbudowaną na bazie Harleya.

XBRR jest tak samo typową wyścigówką, z przeznaczeniem wyłącznie na tor. Nie posiada żadnych zbędnych ozdobników, świateł, kierunkowskazów.

NAS Analytics TAG

Buell XBRR jest mocno rasowaną wersją znanych powszechnie modeli Firebolt. Zastosowano w nim ewolucje silnika XB Firestorm, widlastą dwójkę, chłodzoną olejem i powietrzem, która osiąga ponad 150KM, jak zapewnia producent. Motocykl zaopatrzono też w system dynamicznego doładowania Ram Air.

Wraz z motocyklem dostaniemy pełną karbonową owiewkę, koła z magnezu lżejsze o 33% od standardowych i nowego typu zacisk przedniej tarczy hamulcowej. Jest to ośmiotłoczkowy zacisk Nissin o nazwie ZTL2. Zapewniają doskonałe wyczucie hamowania, wysoką skuteczność a przy tym całość jest lekka. Zawieszenie to w pełni regulowane elementy marki Ohlins.

Oferta Bulla jest skierowana głównie do prywatnych zespołów, startujących w pod banderą AMA (American Motorcycle Association) i właściwie tylko do nich. W Europie nie ma klasy, w której Buell XBRR z racji swej pojemności mógłby startować, w końcu to aż 1339cm3.

Jeszcze gorszą wiadomością jest to ,że XBRR jest maszyną z rodzaju LE i wyprodukowana zostanie w zaledwie 50-ciu egzemplarzach.

XBRR nie jest homologowany do ruchu ulicznego.

Cena w USA to 30,995 $

Dane:

Silnik:V2, OHV, po 2 zawory na cyl. Z chłodzeniem olejowo-powietrznym.
Poj:1339cm3
Moc:150+ KM przy 8000obr./min.
Moment:100Nm przy 6500obr./min.
Zawieszenie:przód- widelec upside down Ohlins, śr.goleni 43mm tył- aluminiowy wahacz z regulacją osi i rozstawu kół w zakresie- od 1315mm do 1367mm (położenie centralne 1341mm), centralny element amortyzujący Ohlins.
Koła:przód- 3,5cala na 17cali, opona 120/70R 17 tył- 5,5 cala na 17 cali, opona 190/55R 17

Zdjęcia: Buell

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG
Tagi

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê