Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzeSkoro rok 2017 by³ najbezpieczniejszym rokiem na drogach od 27 lat, to mo¿e nie ma sensu wprowadzaæ radykalnych zmian i mocniej karaæ kierowców? Wyniki siê poprawiaj±, trend jest dobry - po co psuæ? Oznakowanie dróg w Polsce jest s³abe i w dodatku niespójne. Ograniczenia prêdko¶ci w Warszawie i okolicach s± bardzo zani¿one i np. ja dopiero gdy wyje¿d¿am w Zachodniopomorskie lub Warmiñsko-Mazurskie, to zwracam uwagê na ograniczenia. Na "warszawskim 40" mo¿na jechaæ 60 zim±, a 80 latem bez problemów, o ile mamy sprawny pojazd. Na "mazurskim 40" latem 60 to mo¿e byæ zbyt szybko, by by³o bezpiecznie. Mo¿e m.in. st±d z³a opinia w Polsce o warszawskich kierowcach?
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza