Zapisz się na szkolenie motocyklowe. Testuj najnowsze modele Ducati
Formuła Ducati Riding Experience po raz pierwszy w Polsce otwiera się na właścicieli motocykli wszystkich marek. Chcesz lepiej poznać swoją maszynę, szkolić się pod okiem profesjonalnych instruktorów i przetestować modele Ducati z aktualnej gamy?
ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE »
gpz ma pełne owiewki mozna to traktowac jako zalete jak i wade zalezy od preferencji dodaje pare kilo ale daje neico lepsze przeplwywy powietrza przy wyzszych predkosciach naistotnioejsze ., hamuje tak samo rozstaw osi zblizony jest pare kg ciezsza ., silnik ma zblizona moc i moment obrotowy ., napewno jest mniej wygodna niz cb bo jestes bardziej rzociagniety nad bakiem i masz troche bardzij kolana zgiete na torze jest to nieco lepsza pozycja na codzien gorsza dla mnie cb jest lepszym sprzetem na codzien do tego silnik w cb wymaga duzo mniej opieki :x dla mnie cb 500 jest fajniejszym motocyklem ,.