Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
witam nie widziałem innych komentarzy, natomiast mój będzie niestety negatywny w prawie 100%, dlaczego. Otóż w zeszłym roku zakupiłem w tym salonie pojazd - skuter. Do bieżącego miesiąca stał w garażu praktycznie nieużywany - jak zacząłem jeździć skuter zaczął się dławić, przyjechali po niego zabrali na serwis, za dwa dni miał być do odbioru. Pojechałem tego dnia do salonu, czekałem 3 godziny p czym oświadczono mi że dziś go nie odbiorę - szok. Straciłem pół dnia, nic nie załatwiając - umowa była inna - miałem pojechać tylko po odbiór skutera. Efekt - straciłem kilka godzin, kilkadziesiąt złotych na taksówki bo tam komunikacja miejska nie dojeżdża i co dalej. Pracownik powiedział że będzie najwcześniej za kilka dni. Snując się 3 godziny po salonie nikt mnie nie spytał czy może np kawy się napiję, a co tam klient który już kupił to mamy go w d...e. A może taki klient jak ja który kupił skuter za 5 tysięcy nie jest już takim klientem który kupi/kupił moto za 35 tys. Zostawiam to pod waszą rozwagę zanim cokolwiek tam kupicie - ja stwierdzam że tam na pewno nie zakupię kolejnego motocykla/skutera.