MOTORISTA, ul. Kopijników 42, nowy dealer motocykli, skuterów i czterokołowców Honda w Warszawie.
OPIS FIRMY
Naszym celem jest, aby nasz Klient czuł się u nas jak u siebie, aby nasza relacja nie kończyła się na udanej sprzedaży, ale żeby wracał do nas z przyjemnością, nawet nie po to żeby coś kupić, ale na pogawędkę, po poradę, żeby traktował nas jak przyjaciół, którzy pomogą doradzą i wysłuchają jeśli tylko będzie taka potrzeba.
Aktualnie Motorista to największy salon motocyklowy Hondy w Warszawie. Do dyspozycji klientów oddane zostało 500 m2 salonu, 100 m2 serwisu oraz 180m2 tarasu, który w nadchodzące dni najpewniej będzie obleganą częścią Motoristy.
Motorista oferuje bogaty asortyment akcesoriów najlepszych firm z branży motocyklowej. Znajdziemy tam motocykle, skutery oraz quady Honda. Obsługa zadba także o Waszą odzież, kaski, buty, rękawiczki, kurtki i spodnie, ubierze również Wasze maszyny, a serwis profesjonalnie się nimi zaopiekuje. Sklep współpracuje z firmami, takimi jak: Modeka, Ixon, Held, Progrip, Falco, Sidi, Keiti, ATV Logic, Dunlop, Bridgestone, Michelin, Maxxis, Carbone Loraine, Ferrodo, EBC, Castrol, Motul, Agip, K&N HI-Flo, EBC, NGK, Denso, K&N, Goodridge, Ohlins, Leo Vince, Yoshimura, Akrapovic i innym i.
Na miejscu jest również oczywiście autoryzowany serwis.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeNie polecam!!! Na zamówione części się nie doczekałem - po 16 dniach czekania zrezygnowałem ale teraz nie chcą oddać pieniędzy chociaż nie wywiązali się z umowy .... Na maile nie odpowiadają ...
OdpowiedzNie jesteś jedyny. Są tak zdolni, że potrafili sprawić, że Honda obecnie w moim przekonaniu jest marką z którą raczej nie chcę mieć już nic wspólnego.
OdpowiedzCześć. Radzę omijać ten salon/serwis szerokim łukiem. To prawdziwy zdziercy, których jedynym celem jest po maksymalnej cenie sprzedać klientowi towar/usługę - nawet za 300% średniej cyny rynkowej. ...
OdpowiedzNajgorszy serwis z jakim miałem wątpliwą przyjemność współpracować nawet jak na polskie realia. Dramat!!! odradzam, przestrzegam i ostrzegam!!! brak kompetentnych ludzi, oczekiwanie na część ponad ...
OdpowiedzWitam wszystkich czytających czytałem komentarze i nie znalazłem żadnego pozytywa, ale nie dziwie się, ponieważ z tego, co zauważyłem to wszystko prawda ja miałem wypadek, ale nie z mojej winy ...
OdpowiedzNie można się u nich doprosić o zamówienie drobnych akcesoriów! W końcu co miałem kupić, kupiłem bezpośrednio u importera, bez łaski i od ręki.
OdpowiedzFatalne podejście do klienta, sprzedawca w wyciagnietej bluzie mówi zza lady "cześć" do nieznanej osoby. W salonie bałagan i nie ma połowy modeli motocykli.
Odpowiedztom,pracuja,artysci w,sevis , a nie mechanicy
Odpowiedza co mają mówić "Dzień dobry panie Harabio " ... stary w stanach cała obsługa i relacje są na luźnym poziomie i to jest fajne
OdpowiedzNo to wio do Ameryki...
Odpowiedz