Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIĘ TUTAJ ! >>
Komentarze 25
Poka¿ wszystkie komentarzeaha czyli uderzajacy motocykl nie zostanie wykryty przez czujniki bocznych poduszek powietzrnych i kurtyn, a samochod tak ? szczerze mowiac pierwszy raz w zyciu spotykam sie z taka teoria. Otoz drogi kolego, wiekszosc samochodow wyposazonych w boczne poduszki i kurtyny ma jakis system pre-safe (pod ta nazwa akurat w mercedesie), ktory przygotowuje samochod samochod do zderzenia jeszcze ulamki sekund zanim ono nastapi, wiec nie mam pojecia skad taka teoria ze motorcykl nawet po uderzeniu w bok auta nie zostanie wykryty przez czujniki. 2 sprawa przy zderzeniu czujniki nie tyle obliczaja powierzchnie obiektu ktory wderza co sile uderzenia, podejrzewam ze twoja teoria opiera sie na tym ze na czujniki ma wplyw powierzchnia obiektu a nie sila z jaka uderza (a wiadomo ze motocykl ma mniejsza pow niz auto), oczywiscie normalne jest tez ze skoro moto ma mniejsza mase od auta sila uderzenia tez bedzie mniejsza, ale do wywolania otwarcia poduszek jest potrzebna relatywnie nie az tak duza sila, wiec rozpedzony do 180km/h er³an spokojnie "wywola" poduszki. Idac dalej w twoja teorie, bardziej bezpieczna jest sytuacja gdy w bok samochodu wbija sie jadacy 180 km/h motor niz gdy w ten sam samochod przydzwoni jadacy 180 km/h samochod. Powiem szczerze ze na miejscu pasazera wolalbym widok nadjezdzajacego moto. To tyle w kwest:i "maszynka do mordowania ludzi - co skuteczniejsze moto czy auto"
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza