Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzeZapewniam Ciê, ¿e dla tych, których staæ na wydanie 110 tysiêcy z³otych na taki motocykl, wymiana d¼wigni sprzêg³a na tak± akcesoryjn± (za 250 z³) nie jest wielkim wysi³kiem finansowym. Wiêc dla nich ta informacja nie nalezy do specjalnie istotnych. Dla nich najwa¿niejsze jest to, czy radocha z jazdy jest adekwatna do ilo¶ci wydanych pieniêdzy? Czy motocykl jako¶ciowo odpowiada tej cenie, czy rzeczywi¶cie to co obiecuje producent w odniesieniu do mo¿lwio¶ci pokrywa sie z rzeczywisto¶ci±. To s± dla nich dla nich istotne informacje i dlatego na tym siê skupiali¶my. A 10-stronicowych elaboratów nikt nie chce czytaæ...
OdpowiedzZabawne, bo w sumie to mnie stac, ale ciekawi mnie to, a nie jestem ani z Poznania, ani z Krakowa :). Proponuje Ci szczera rozmowe z jakims wlascicielem warsztatu msamochodowego dowolnej marki premium. Zapytaj jak zachowuja sie bogaci ludzie i o jakie kwoty sie wyklocaja, kiedy konczy sie mozliwosc wrzucenia czegosc w koszy lub sciagniecia z ubezpieczalni :) A testy piszcie jak tam sobie chcecie, najwyzej bedzie sie od razu przechodzic do zdjec...
Odpowiedz