tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Romet R250V
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG

Romet R250V

Zaprojektowanemu jako chopper motocyklowi znacznie bliżej jest do lekkiego cruisera. Mimo, że dwucylindrowy, czterosuwowy silnik, w układzie widlastym generuje tylko 17KM mocy to wrażenia z jazdy są całkiem przyjemne. Mocny dół silnika powoduje, że pojazd lepiej przyspiesza. W stosunku do pozostałych modeli zmianie uległy także hamulce. Teraz za zatrzymanie pojazdu odpowiadają dwie tarcze. Zawieszenie jest komfortowe. Wyposażono je w podwójny układ amortyzatorów, co niewątpliwie zostanie docenione szczególnie podczas jazdy na dłuższych trasach.  Motocykl dodatkowo ma w standardzie zestaw kufrów oraz oparcie dla pasażera.

Romet R250V model 2008

Podstawowe dane techniczne:

silnik
Czterosuwowy, dwucylindrowy, w układzie V, chłodzony powietrzem
poj.
248.0
moc
17,2 KM (12,7kW) przy 8000 obr/min
moment obr.
b.d.
skrzynia biegow
6 biegowa

Wymiary:

Dług/szer/wys
2405 /840 /1090 mm
rozstaw osi
b.d.
wys. siedzenia
b.d.

Osiągi:

V-max
110 km/h
OPINIE UŻYTKOWNIKÓW 15 Przeczytaj opinie | Oceń ten motocykl

Więcej o Romet R250V

Brak informacji, dotyczących motocykla

Filmy o Romet R250V

Brak filmów, przedstawiających motocykl

Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę