tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Projekt Rushmore zapowiedzi± zmian w Harley-Davidson
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Projekt Rushmore zapowiedzi± zmian w Harley-Davidson

Autor: Lovtza 2013.09.19, 13:18 Drukuj

Wczoraj w warszawski salonie Liberator odbyła się oficjalna polska prezentacja nowych modeli Harley-Davidson na sezon 2014. Było to wydarzenie o tyle ciekawe, że dotyczyło nie tylko samych motocykli, ale także zmian w filozofii podejścia do klienta ze strony samej firmy. Poniżej znajdziecie szczegóły projektu, ale już teraz możemy zdradzić, że chodzi w nim o daleko idące zaangażowanie wszystkich osób związanych z marką H-D, począwszy od pracowników firmy, przez dealerów, mechaników, skończywszy na samych klientach, aby na bazie ich wiedzy, doświadczeń i opinii czynić produkowane jeszcze lepiej przystosowanymi do potrzeb i wymagań klientów.

Duże zainteresowanie budziła Electra Glida, która jest pierwszym podejściem producenta do chłodzenia, tudzież dochładzania silnika cieczą. Wczorajsza prezentacja była także pierwszą w Europie publiczną demonstracją absolutnej nowości w ofercie H-D, czyli modelu Tri Glide Ultra Classic. Poniżej przytaczamy pełny wypust prasowy Harley-Davidsona opisujący szczegóły projektu Rushmore oraz kluczowe parametry nowych modeli, które oferowane będą w sezonie 2014.

NAS Analytics TAG

Projekt Rushmore wyznacza nowe standardy w modelach turystycznych Harley-Davidson

Ulepszenia i modyfikacje oparte na opiniach klientów obejmują każdy aspekt modeli turystycznych i trójkołowców na 2014 rok

OXFORD (19 sierpnia 2013) - Niekończąca się Podróż. Wolność podróżowania własnym tempem, w wybranym czasie i w wybranym przez siebie kierunku jest częścią amerykańskiej mentalności. To coś, czemu nie mogliśmy się oprzeć i powód budowania, przez firmę Harley-Davidson, motocykli turystycznych zapewniających komfortową jazdę podczas długich podróży. Ta wielka chęć poszukiwania przygód była również inspiracją dla powstania Projektu RUSHMORE, którego celem było kompleksowe udoskonalenie każdego aspektu wrażeń z jazdy motocyklami turystycznymi Harley®. Po latach opracowywania koncepcji, planowania, projektowania, stylizacji i testów, a także niezliczonej liczbie godzin spędzonych na jeździe i rozmowach z naszymi klientami, Harley-Davidson prezentuje efekty Projektu RUSHMORE w serii Touring na 2014 rok i debiutującym na rynku europejskim trójkołowcu. Nowe modele turystyczne charakteryzują się inteligentnymi rozwiązaniami, komfortem i pewnością prowadzenia - są po prostu rewelacyjne. Przyjemność z jazdy nigdy nie była większa.

Podróż pod przewodnictwem motocyklistów

„W Projekcie RUSHMORE wzięły udział tysiące osób, wielu z nich to nasi klienci”, mówi Scott Habegger, dyrektor ds. projektowania motocykli Harley-Davidson. „To odzwierciedlenie nowego kierunku w dziedzinie projektowania produktów Harley-Davidson, który uwzględnia głos klienta nie tylko na początku, lecz na przestrzeni całego procesu. Zbieramy opinie i pomysły na podstawie metody formalnych grup fokusowych, ale także na wszystkich imprezach, w których bierzemy udział oraz w trakcie naszych jazd demonstracyjnych, czasami po prostu rozmawiając z motocyklistą lub pasażerem siedzącym przy stoliku obok podczas przerwy na kawę. Nasi dealerzy również mają swój wartościowy wkład. Nasze pomysły oraz rozwiązania przekazujemy w ręce klientów w formie prototypów i zyskujemy w ten sposób dodatkowe opinie przed przystąpieniem do końcowego projektu. Naprawdę wszyscy czujemy się za to odpowiedzialni jako motocykliści. ”

W Harley-Davidson słuchamy i reagujemy na potrzeby jak nigdy wcześniej, a Projekt RUSHMORE pozwolił stworzyć przemyślane innowacje i udoskonalenia technologiczne, które kompleksowo zmieniły motocykle turystyczne i trójkołowce Harley-Davidson. Te udoskonalenia można podzielić na cztery kategorie zdefiniowane przez klientów:

Prowadzenie: Pewne prowadzenie motocykla zapewnia ulepszony reflektor LED Daymaker™ czy reflektor z podwójnym halogenem, połączony układ hamulcowy Reflex™ z systemem zapobiegającym blokowaniu kół podczas hamowania (ABS) oraz zespoły napędowe o podwyższonej mocy Twin-Cooled™ Twin Cam 103™ i Twin Cam 103™ w wybranych modelach z serii Touring.

Multimedia: Nowy system multimedialny Boom! z kolorowym ekranem to połączenie dźwięku o doskonałej jakości, łączności Bluetooth®, funkcji poleceń głosowych, technologii syntezy mowy, nawigacji GPS oraz możliwości podłączenia intercomu i radia CB w jednym module.

Wrażenia: Od nowej owiewki typu Batwing z wlotem powietrza Splitstream po dopracowane miejsce pasażera, właściwości aerodynamiczne i ergonomię - wszystkie te czynniki mają na celu poprawę komfortu.

Styl: Poprawiliśmy kształt i ergonomię wielu elementów, takich jak bagażnik Tour-Pak® oraz kufry o nowym kształcie z praktycznymi zapięciami z systemem One-Touch, błotniki o płynnych liniach, lżejsze koła ze stopu aluminium oraz przełączniki umożliwiające intuicyjną obsługę.

Projekt RUSHMORE zmienia oczekiwania motocyklistów względem jazdy turystycznej. Powyższe elementy w ramach Projektu RUSHMORE zastosowano w następujących modelach motocykli Harley-Davidson na 2014 rok:

Road King® Classic
Połączony układ hamulcowy Reflex™ z ABS
Silnik Twin Cam 103™ o podwyższonej mocy
Sztywniejszy przedni widelec z goleniami 49 mm
Reflektor z podwójnym halogenem oraz halogenowe światła przeciwmgielne
Profilowane, szprychowe koła z szerokimi oponami z białymi pasami
Nowe zamknięcia kufrów
Niskoprofilowy przedni błotnik
Czytelniejsze tarcze wskaźników
Nowe przełączniki o intuicyjnej obsłudze

Street Glide®
Silnik Twin Cam 103™ o podwyższonej mocy
Połączony układ hamulcowy Reflex™ z ABS oraz nowa konstrukcja pływających tarcz hamulcowych
Sprzęgło hydrauliczne
System multimedialny Boom! Box 4.3 z kolorowym ekranem, gniazdem USB i obsługą standardu Bluetooth
Nowa owiewka Batwing z wlotem powietrza Splitstream.
Sztywniejszy przedni widelec z goleniami 49 mm
Reflektor przedni z podwójnym halogenem
Mocne koła ze stopu aluminium
Kufry w nowej stylistyce, z zapięciami w systemie One-Touch i o 8% większą pojemnością
Wlew paliwa z systemem One Touch
Niskoprofilowy przedni błotnik
Większe wskaźniki z nowymi tarczami
Nowe przełączniki o intuicyjnej obsłudze

Electra Glide® Ultra Classic®
Silnik Twin Cam 103™ o podwyższonej mocy
Sprzęgło hydrauliczne
Połączony układ hamulcowy Reflex™ z ABS
System multimedialny Boom! Box 4.3 z kolorowym ekranem, gniazdem USB i obsługą standardu Bluetooth
Nowa owiewka Batwing z wlotem powietrza Splitstream.
Sztywniejszy przedni widelec z goleniami 49 mm
Lampa przednia LED Daymaker i światła przeciwmgielne
Tylne oświetlenie LED na bagażniku Tour-Pak
Koła Impeller z odlewu aluminium
Bagażnik Tour-Pak w nowej stylistyce, z zapięciami One Touch i powiększonej pojemności
Kufry w nowej stylistyce, z zapięciami w systemie One Touch i powiększonej pojemności
Wlew paliwa z systemem One Touch
Niskoprofilowy przedni błotnik
Większe wskaźniki z nowymi tarczami
Nowe przełączniki o intuicyjnej obsłudze

Electra Glide® Ultra Limited®
Podwójnie chłodzony silnik Twin-Cooled™ Twin Cam 103™ o podwyższonej mocy
Sprzęgło hydrauliczne
Połączony układ hamulcowy Reflex™ z ABS
Sztywniejszy przedni widelec z goleniami 49 mm
System multimedialny Boom! Box 6.5 z kolorowym ekranem dotykowym, zainstalowanymi mapami nawigacji GPS i funkcją sterowania głosowego (w 9 językach)
Nowa owiewka Batwing z wlotem powietrza Splitstream.
Wnętrze owiewki w czarnym, błyszczącym kolorze
Lampa przednia LED Daymaker i światła przeciwmgielne
Tylne oświetlenie LED na bagażniku Tour-Pak
Koła custom typu Impeller z odlewu aluminium, chrom kontrastowy
Bagażnik Tour-Pak w nowej stylistyce, z zapięciami One Touch i powiększonej pojemności
Kufry w nowej stylistyce, z zapięciami w systemie One Touch i powiększonej pojemności
Wlew paliwa z systemem One Touch
Niskoprofilowy przedni błotnik
Większe wskaźniki z nowymi tarczami
Nowe przełączniki o intuicyjnej obsłudze
Podgrzewane manetki
Bagażnik Tour Pak

Tri Glide® Ultra Classic®
Podwójnie chłodzony silnik Twin-Cooled™ Twin Cam 103™ o podwyższonej mocy
Sprzęgło ślizgowe ze wspomaganiem hydraulicznym
System multimedialny Boom! Box 6.5 z kolorowym ekranem dotykowym, zainstalowanymi mapami nawigacji GPS i funkcją sterowania głosowego (w 9 językach)
Nowa owiewka Batwing z wlotem powietrza Splitstream.
Sztywniejszy przedni widelec z goleniami 49 mm
Światła przednie LED Daymaker
Wlew paliwa z systemem One Touch
Niskoprofilowy przedni błotnik
Większe wskaźniki z nowymi tarczami
Nowe przełączniki o intuicyjnej obsłudze
Wyjątkowy połączony układ hamulcowy, w którym tylny hamulec współpracuje z przednim hamulcem, ale nie odwrotnie
Nowe tylne hamulce z o 16% większymi tarczami
Nożny hamulec postojowy

Harley-Davidson Motor Company jest producentem tzw. motocykli ciężkich typu custom, cruiser i motocykli turystycznych oraz producentem szerokiej gamy części i akcesoriów a także odzieży motocyklowej i odzieży do użytku codziennego. Więcej informacji można znaleźć w witrynie Harley-Davidson na stronie www.h-d.com/RUSHMORE.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
Bagaznik Harley Davidson 2014Electra Harley Davidson 2014
NAS Analytics TAG
Harley Davidson 2014 TriglideHarley Davidson 2014
Harley Davidson 2014 electraHarley Davidson 2014 logo
Nowosc Harley Davidson 2014Triglide Harley Davidson 2014
Kufer Harley Davidson 2014Logo Harley Davidson 2014
Zegary Harley Davidson 2014Oznaczenie Harley Davidson 2014
Harley Davidson 2014 przod TriglideHamulce Triglide Harley Davidson 2014
Prezentacja Harley Davidson 2014XL1200 CB Custom Limited
BreakoutBreakout w trasie
CVO BreakoutCVO Electra Glide Ultra Limited
CVO Road KingCVO Softail Deluxe
Electra Glide Ultra ClassicElectra Glide Ultra Classic we dwoje
Electra Glide Ultra LimitedFat Bob dynamicznie
Fat BobFat Boy
Fat Boy SpecialFat Boy Special akcja
Forty EightForty Eight w trasie
Heritage Softail ClassicHeritage Softail Classic nad morzem
Iron 883Iron 883 jazda
Night Rod SpecialNight Rod Special jazda
Road King ClassicRoad King Classic jazda
Seventy TwoSeventy Two w akcji
Softail DeluxeSoftail Deluxe w drodze
Softail SlimSoftail Slim z jezdzcem
Sportster 883RSportster 883R w jezdzie
Sportster XL 1200 CustomSportster XL 1200 Custom na drodze
Street BobStreet Bob na miescie
Street GlideStreet Glide na jezdni
SuperLowSuperLow dynamicznie
Super Glide CustomSwitchback
Switchback na drodzeTri Glide Ultra
Wide GlideTri Glide Ultra z pasazerem
V Rod Muscle zimaXL1200 CA Custom Limited na postoju
Wide Glide akcjaXL1200 CB Custom Limited dynamika
XL1200 CA Custom LimitedV Rod Muscle
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê