Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzePo co daleko szukaæ, nasi s±siedzi Czesi maj± takie bariery w górach, np. na drodze 56 w Beskidach. Asfalt jak stó³ a bariera dos³ownie siê o niego opiera.
OdpowiedzTo fakt, Czesi maj± lepsze drogi od naszych ale wynika to z tego, ¿e startowali z ca³kiem innego pu³apu (kto je¼dzi³ po ówczesnej Czechos³owacji wie, o czym mowa), jednak my w rekordowym tempie odrabiamy straty. Co mnie jednak bardziej urzeka, ni¿ stan czeskich nawierzchni, to styl jazdy czeskich kierowców, który zosta³ m.in. osi±gniêty drakoñsk± podwy¿k± wysoko¶ci mandatów. Czêsto je¿d¿ê na wycieczki motocyklowe w czeskie górki i zawsze jest to czysty relaks, czego nie mo¿na powiedzieæ o je¿d¿eniu w Polsce. Na marginesie polecam drogê z Jesenika na Cervonohorskie Sedlo (droga 44). Wróciæ do Polski mo¿na drog± 450 przez Karlov± Studankê, Hermanovice do Vrbna pod Pradedem, sk±d doZlatych Hor i przez Konradów do Polski. Trzeba tylko ca³y czas uwa¿aæ na ograniczenia prêdko¶ci, bo tak jak pisa³em w Czechach nie ma taryfy ulgowej.
Odpowiedz