Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 99
Poka¿ wszystkie komentarzeOczywi¶cie masz racje te¿ obawiam siê placu no ale ¿eby siê tam znale¼æ nale¿y najpierw zdaæ teorie :) A na czym obla³e¶, jak mo¿na wiedzieæ?
OdpowiedzPewnie, ¿e mo¿na:) Gladius w PORDzie mia³ ustawion± ciasno d¼wigniê zmiany biegów. Noga mi ledwo wchodzi³a, na slalomie wolnym przy ostatnim s³upku przypadkowo wrzuci³em luz i zanim siê zorientowa³em, musia³em siê podeprzeæ. Za drugim razem chcia³em zdaæ za szybko i przejecha³em slalom szybki ocieraj±c spodniami s³upek. Co prawda ¶rednia wysz³a 37 km/godz., ale egzaminator wskaza³ kierunek kasa. Dopiero za trzecim razem trafi³em na egzaminatora motocyklistê, a to ju¿ jest inny gatunek cz³owieka.
OdpowiedzGratuluje pozycji na motocyklu, skoro na wolnym slalomie trzymasz nogê pod d¼wigni± biegów...
OdpowiedzWiesz, czasem lepiej siê nie odzywaæ i sprawiaæ wra¿enie m±drego ni¿ siê odezwaæ i rozwiaæ wszelkie w±tpliwo¶ci.
OdpowiedzDobra rada, skorzystaj. Dobrze Ci napisa³ na slalomie wolnym wbicie przypadkiem luzu w trakcie ju¿ wykonywania to a¿ dwa razy czyta³em, bo nó¿ka nie powinna byæ w miejscu gdzie j± mia³e¶. Szybki 37km/h to sporo za szybko, wyczucie prêdko¶ci i zrobienie go wolniej jest wa¿ne ale niestety obcy motocykl i stres, jednak 37 to sporo ponad prêdko¶æ która celowa³e¶ i na pewno mia³a ona wp³yw na zawalenie. Wa¿na jest te¿ prawid³owa pozycja nóg nie powinny dostawaæ jak ¿agle ale tutaj nic takiego nie sugerujê.
Odpowiedz