Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Poka¿ wszystkie komentarzeNie zgodzê sie z twierdzenie autora ¿e "Sprzêg³o, podobnie jak w wielu innych drogowych modelach Yamahy zmusza do pe³nego wci¶niêcia klamki (zwolennicy operowania dwoma palcami bêd± niepocieszeni), w innym przypadku delikatnie „ci±gnie” i utrudnia czyste wbicie pierwszego biegu. Pomijaj±c ten niuans, jego pracy trudno cokolwiek zarzuciæ. " Posiadam FZ6 rok 06 i sprzêg³o chodzi jak z³oto i nie ma potrzeby do pe³nego wci¶niêcia klamki a wrêcz przeciwnie. Natomiast specjalnie nie widzê ró¿nicy miedzy FZ6 98 KM i FZ8 106 KM skoro bez owiewki i tak max 140 i przestaje byæ przyjemnie.
OdpowiedzDziwne... Ja mam FZ6 Fazer z 2004 roku i faktycznie sprzeglo trzeba wcisnac do konca, zeby zalapalo (w dodatku wymaga to srosunkowo duzo sily). Dla porownania, wczsniej mialem Bandita S z 2001 r. i sprzeglo lapalo juz mniej wiecej w polowie wcisniecia i ten przedzial byl duzo szerszy. Ale i tak bym nie wrocil do Bandita....
OdpowiedzA regulacja?
Odpowiedz