Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Poka¿ wszystkie komentarzeKolego, mylisz F650GS z G650. Cena 30+ tys za F650GS jest atrakcyjna w porównaniu do np. suzuki V-strom które kosztuje w przybli¿eniu tyle samo. A v-strom jest nie bardziej japoñski, ni¿ f650gs jest niemiecki. Natomiast G650 produkcji równie niemieckiej, jak tañsze motocykle z katalogu Hondy i Yamahy sa japoñskie, jest jednym z najtañszych motocykli w klasie. I to nie motocykle s± astronomicznie drogie, tylko Polacy mizernie zarabiaj±.
OdpowiedzCo do pomy³ki modelu, to racja, zwracam honor :) ale porównywanie V-Strom'a do G650, to dla mnie jednak ma³e nieporozumienie. Niby motcykle z tej samej klasy, ale V-Strom jaki¶ taki doro¶lejszy i bardziej przydatny do tego, do czego go stworzono (BMW wprawdzie nie je¼dzi³em, ale Suzuki tak i jest rewelacyjny). Silnik V-Stroma, te¿ jakby doro¶lejszy, choæby o ten dodatkowy cylinder :) Kanapa V-Stroma jest jak fotel w domu, a BMW wygl±da na skromn± (mówiê na podstawie zdjêæ, bo jak pisa³em nie je¿dzi³em, a nawet nie siedzia³em). Szyba V-Stroma po jej podniesieniu chroni, jak trzeba, obawiam siê, ¿e ten kawa³eczek plastiku w BMW takich funkcji nie spe³nia. Ja bêdê siê upiera³ przy swoim, ¿e cena 30 tys. za motornkê pod tytu³em G 650 to przesada. Ju¿ prêdzej za V-Strom'a lub Transalp'a (chocia¿ to te¿ przesada).
Odpowiedz