tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Kawasaki VN 1600 Classic Fi model 2003 dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Kawasaki VN 1600 Classic Fi model 2003 dane techniczne

Opinie użytkowników -

Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »

OCENA PODZESPOŁÓW

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Silnik -
Skrzynia biegów -
Układ jezdny -
Układ hamulcowy -
Elektronika -
Podatność na drobne usterki -
Podatność na poważne usterki -

WALORY UŻYTKOWE

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Komfort -
Ergonomia -
Ekonomiczność -
Koszty utrzymania -
Stosunek jakość/cena -
Zużycie paliwa (l/100 km) -

PRZYDATNOŚĆ

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Na ulicę -
Na miasto -
W teren -
Do turystyki -
Na tor -
Do lansu -
Do wygłupów -

Informacje ogólne

Model
Kawasaki VN 1600 Classic Fi
Rok
2003
Kategoria
Custom / cruiser

Silnik i przeniesienie napędu

Pojemność skokowa
1552 ccm
Typ silnika
V2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
65.70 KM (48.0 kW)) przy 4700 RPM
Maksymalny moment obrotowy
127.10 Nm (13.0 kgf-m or 93.7 ft.lbs) przy 2700 RPM

Wymiary i wagi

Waga na sucho
307 kg
Wysokość siodła
680 mm
Rozstaw osi
1,680 mm

Prędkość i przyspieszenie

Stosunek mocy do masy
0.2140 HP/kg

Inne dane

Pojemność zbiornika paliwa
20.0 litry
Wersje kolorystyczne
Czerwony
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę