W swoim repertuarze Honda znalazła również miejsce dla motocykli typu enduro. Nie są to być może w pełni wyczynowe i usportowione sprzęty, używane podczas wyścigów, jednak mimo wszystko swoje potrafią, mając zarówno wady jak i zalety. Stworzony do codziennego użytku, z myślą o każdym, kto ma ochotę zasmakować emocji, jakie potrafi oferować prawdziwy teren. Niezbyt wysilona jednostka napędowa nie przeraża swoją mocą, jednak oferowane 28. koni mechanicznych w pełni wystarczy do sprawnego poruszania się nawet w nieco cięższym terenie. Inżynierowie Hondy skupili się raczej na budowie motocykla trwałego i bezawaryjnego, co oczywiście zyskali kosztem mocy maksymalnej. Jak przystało na enduro, CRF 250X posiada homologację, dzięki czemu można ją zarejestrować i zgdonie z prawem poruszać się po drogach publicznych. Tak jak i w pozostałych, większych off-roadówkach ze stajni Hondy, tak i w 250X do naszej dyspozycji jest pięciostopniowa skrzynia biegów z mokrym sprzęgłem.
Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIÄ TUTAJ ! >>
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzesraka a nie 28 koni , podajcie normalna moc
Odpowiedz