Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 84
Poka¿ wszystkie komentarzeHej, pytanie lajka: "V-Strom ma jedn± potê¿n± zaletê - mega mocne hamowanie silnikiem. Podczas ca³ej tej czê¶ci testu klamki hamulca u¿y³em dok³adnie trzy razy. Aby zwolniæ i to znacznie wystarczy odpu¶ciæ gaz, a przypomnijmy, ¿e kiedy jedziesz i zamkniesz przepustnicê, spalanie wynosi równe zero". Jak to mozliwe, ze w takim tescie b. mocne hamowanie silnikiem jest zaleta? V-strom potrzebuje zalozmy 50m, zeby wyhamowac z predkosci X, inny motocykl ktory hamuje slabiej potrzebuje 100m, zeby wytracic predkosc. V-Stromem przejedziemy 50m 'za darmo', tym drugim 100m. Przy 100 krzywozkach wychodzi, ze przejedziemy o 5km wiecej ze spalaniem zero na tym motocyklu, ktory slabiej hamuje silnikiem. Czy cos pomijam?
OdpowiedzDziêki "mega mocnemu" hamowaniu silnikiem nie musisz u¿ywaæ hamulców nawet w przypadku hamowania na stosunkowo krótkim odcinku. Autor chyba jednak wie co pisze ;)
OdpowiedzNie pomijasz nic... autor najzwyczajniej nie wie co pisze :)
Odpowiedz