Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeCzuję się źle zrozumiany. Jak ktoś chce się gapić podczas trasy, to SX jest zajefajny. Gorzej jak ktoś chce czasem pojechać w trasę ale ogólnie to chciałby GSX-R lub Ninję. Nie da się mieć tych dwóch cech na raz - potrzebne są kompromisy. Moim zdaniem wyprostowana pozycja to bardzo zły wybór, dla kogoś kto marzy o sportowym sprzęcie. Ale jak ktoś marzy o turystyce to SX, VFR - są świetne. Kupujcie Z1000SX tylko jeśli NIE chcecie mieć motocyka sportowego, lecz turystyk. W przeciwnym wypadku, CBR 600F lub inne o sportowej *pozycji*. Rzeczywiście zerknąłem teraz na zdjęcia i widać że SX ma mocowane kierownice do lagów. Czyli kłamałem - ma clipony. Niestety podniesione sporo w górę. Wydawałoby się, że nic prostszego - założyć obniżoną kierownicę, ale to nie takie proste.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza