Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzeChyba najwiêksz± zmian± (!?) nie s± ilu¶tamramienne felgi tylko z tego co widzê rezygnacja z z przedniego wahacza paralever.Po mojemu te¿ trochê za japoñski. Je¶li chodzi o komentarz typu "badziew" to nie wiem czy %^ na nim je¼dzi³ - ja mam rocznik 2008 i z³ego s³owa powiedzieæ o nim nie moge - w mie¶cie zwrotny, prowadzi siê jak rowerek, mo¿e hamulec trochê s³abo dozowalny je¿eli utkniemy w korku. Krótkie dojazdy do pracy (30km w jedn± stronê) na ruchliwej drodze - super, jest przyspieszenie i dynamika w wsytarczaj±cej ilo¶ci. W trasie - w tym roku wyjazd Austria-Szwajcaria - W³ochy-Francja - super komfortowo, bezproblemowo, spalanie do 5,5 l, zasiêg oko³o 280km na baku. S³owem super. Pewnie ¿e na Stelvio i Furka Pass fajniej dawa³y radê ma³e supermoto a kolega hond± VFR1300 na d³ugich ³ukach mia³ przewagê (chocia¿ pewnie wynika³a ona z wiêkszych umiejêtno¶ci) ale jako motocykl uniwersalny r1200r sprawuje siê wg mnie naprawdê dobrze
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza