tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Benelli 502C - miejski cruiser o znajomych kształtach
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Benelli 502C - miejski cruiser o znajomych kształtach

Autor: Konrad Bartnik 2018.11.06, 10:21 4 Drukuj

Targi EICMA właśnie się rozpoczęły, a firma Benelli uderzyła z grubej rury. Zaprezentowany właśnie model 502C to nowoczesny cruiser, mocno inspirowany najbardziej kultowymi maszynami tego segmentu.

Benelli 502C napędzany jest dobrze znanym rzędowym twinem, montowanym także w modelach TRK 502 oraz Leoncino. Chłodzona cieczą i zasilana wtryskiem jednostka ma 500 cm3 pojemności i dysponuje mocą 48 KM. Idealnie wpisuje się więc w limity dla kategorii prawa jazdy A2.

NAS Analytics TAG

Z przodu zastosowano odwrócony widelec o średnicy rur 41 mm i skoku 125 mm, z tyłu pracuje regulowany amortyzator centralny i dwustronny wahacz. Na przedniej, pojedynczej tarczy hamulcowej o średnicy 260 mm pracuje czterotłoczkowy zacisk, tylna ma 240 mm i pojedynczy tłoczek.

Stylistycznie Benelli 502C mocno kojarzy się z Ducati Diavelem i jest to bardzo szlachetny wzór. Będzie więc mniejszą, zwinniejszą i na pewno wielokrotnie tańszą alternatywą dla kogoś, kto szuka miejskiego motocykla w stylistyce powercruisera. Zwraca uwagę kratownicowa rama, niska i długa sylwetka oraz oświetlenie LED.

Krótka, "diavelowa" kanapa modelu 502C położona jest na umiarkowanej wysokości 750 mm. Zbiornik paliwa ma aż 21 litrów pojemności, co przy bardzo umiarkowanym apetycie tego silnika powinno dać zasięg ok. 500 km. Benelli 502C będzie bezpośrednim, choć zapewne tańszym konkurentem Hondy Rebel.

Dane techniczne

Silnik: dwucylindrowy rzędowy, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 500 cm3
średnica x skok tłoka: 69 x 66,8 mm
Moc: 48 KM przy 8500 obr/min
Moment obrotowy: 45 Nm przy 5000 obr/min
System chłodzenia: ciecz
System paliwowy: wtrysk elektroniczny
Sprzęgło: wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów manulana, 6-stopniowa
Przeniesienie napędu: łańcuch
Zawieszenie przednie: widelec USD 41 mm
Zawieszenie tylne: centralny amortyzator regulowany
Hamulec przedni: tarcza 260 mm, zacisk czterotłoczkowy
Hamulec tylny: tarcza 240 mm, zacisk jednotłoczkowy
Masa: 217 kg
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarze
Autor:Jak 06/11/2018 10:48

Obstawiam cenę 22 000zł.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę