Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 277
Pokaż wszystkie komentarzeWitam. Zmiana licznika przebiegu z mil na kilometry. Posiadam Yamahę FZS 600 z 2001 roku, sprowadzona a angli. Wyświetlacz przebiegu kilometrów wyświetla w milach. Czy ktoś zna kombinację przycisków aby zmienić na kilometry? Czy potrzebna jest wymiana zegarów lub wizyta w serwisie? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Odpowiedzwitam.mam pytanie ,czy jak założe kolektor wydechowy 2w1 do suzuki tl 1000S silnik bedzie pracował tak jak powinien,czy to ma jakis wpływ na prace silnika?
OdpowiedzWitam ! Kto jest dobrym mechanikiem w Kielcach? Niedawno kupiłem cbr 600 2000r i chciałem podjechać do jakiegoś kumatego gościa żeby mi obejrzał co i jak czy możecie mi kogoś polecić z góry dzięki pozdrawiam!!!
Odpowiedzwitam mam pytanko chcialem wymienic olej i uszczelniacze w zawieszeniu przednim w mojej kawie zx9r z 96 roku czy ma ktos jakies dane ile oleju trzeba wlac do lag i jak to rozebrac bez zadnych strat pozdrawiam :)
Odpowiedzpodobno osoby jeżdżące na łańcuchach mają problemy z jazdą na wale kardana. jeśli jest ktoś kto się orientuje w tym temacie to proszę o kontakt bamech@wp.pl
Odpowiedzhahaha dawno sie tak nie uśmiałem kto tobie takich głupot nagadał?
OdpowiedzWitam mam pytanie, moge wymienic lancuszek rozrzadu na uzywany w hondzie cbr f3??
Odpowiedz...no raczej bym tak nie zrobił chyba ze moto ma byc na sprzedaz a i tak sie nie robi,dzisiaj łancuszki nie sa juz takie drogie tak wiec zainwestuj w nowy tym bardziej ze ta jednostka napedowa jest za droga jak na remont (po zerwaniu łancuszka) pozdrawiam
OdpowiedzJest jakas firma na dolnymślasku ktora zajmuje sie regeneracja amortyzatorow skretu?
Odpowiedzmam problem ze skuterem MBK BOOSTER ;( . zatarłem go i zrobiełm szlif po 1500km pierścienie wyleciały , nastepnie kupiłem nowy cylinder i tłojk (chiński) przjechałem około 1000km i znów to samo ... proszę o poradę jakiej Firmy najlepiej kupić cylinder i tłok żebym się ucieszył ? z góry dziękuje :)
Odpowiedzprzyczyn zatarcia moze być wiele, w 2 zdaniach napewno tego nie opiszesz i raczej napewno nikt nie udzieli ci trafnej odpowiedzi, może poprostu masz za ubogą mięszankę która w dwusuwie ma ogromny wpływ na żywotność układu korbowotłokowego
Odpowiedzwitam mam pytanie... wczoraj wlaczylem motor i suzuki gsx-r 600 z 2000 roku, wrzucilem jedynke i za szybko puscilem sprzeglo i motor mi zgasl. wlaczylem go drugi raz ale nafle wlaczyly mi sie swiatla awaryjne i nie wiedzialem jak je wylaczyc. wyciagalem kluczyki wlaczalem alarm wylaczalem alarm robiem chyba wszystko co mozliwe ale swiatla dalej mrugaly. dzieki czemu musialem zostawic motor na swiatlach awaryjnych przez cala noc co spowodowalo ze akumulator sie rozladowal. teraz bede szedl naladowac akumulator. czy ma ktos jakies pojecie dlaczego nie moglem wylaczyc swiatel awaryjych i jak je wylaczac w takich sytuacjach. i co mam zrobic jesli jak naladuje akumulator swiatla dalej bede mrugac. PROSZE O POMOC...
Odpowiedzw takich sytuacjach najlepiej kolego odłączyć akumulator, moim zdaniem przyczyna tkwi w alarmie
OdpowiedzWitammam okazje kupic ktm sx 125 2003rok za nie duza cene 5900zl jenak ze ma do naprawy uszczelniacze na wale niewiem czy to drogie jest i czy to nic nie szkodzi motocyklowi jestem poczatkujacym prosze o odp z gory dziekuje:]
Odpowiedzjeśli chcesz mieć sprzęt bezawaryjny to kup sobie jakąś Hondę albo przynajmniej jakiś inny japoński motocykl z wielkiej czwórki, a KaTeMa stanowczo odradzam, to takie tylko moje skromne zdanie dodam tylko że z jednośladami mam doczynienia od 25 lat
OdpowiedzWitam tak czytam no i mysle ze za taka wymiane zaplacisz 400zl poza tym skoro siadly to znaczy ze cos jest juz z lozyskami na wale, a ja sprzedam Ci honde dominator igielke za 6400 i na poczatek nic nie bedziesz musial wlozyc,pozdrawiam czarnymoto
OdpowiedzWitam mianowicie mam suzuki bandit600 98r robiłem regulacje zaworów raczej jest dobrze zrobiona czyściłem gaźniki wszystko złożyłem jak być powinno paliwo przez kranik ciągnie do gaźników ale do komór spalania już nie bo kreciłem dosyć długo i nic świece suchutke jak może być przyczyna prosze o fahową odpowiedz pomocy??
OdpowiedzJaki jest najlepszy olej silnikowy do skutera 4T 50ccm,chłodzonego powietrzem,bez tuningu ale używany na dłuższe trasy,w upały i sporadycznie w dwie osoby?Obecnie jeżdżę na samochodowym mineralnym o klasie lepkości 15W40 i klasie jakości SJ,ale planuję przejść na samochodowy półsyntetyk 10W40 w klasie jakości SL,może lepszy byłby samochodowy syntetyk 10W50/SL? co o tym sądzicie?
Odpowiedznie wiem jak jest ze skuterami ja mam rs'ke 50 i leje do niej castrol edge ow40 , to chyba jest najlepszy olej na rynku
Odpowiedzkolego do skuterka możesz lać spokojnie ten na którym jeździsz i napewno krzywda mu się nie stanie, silnik w skuterze nie jest tak mocno wysilony i lanie lepszego oleju mija sie całkowicie z celem
OdpowiedzDO SKUTERA LEJEMY NAJLEPSZY OLEJ DOCZEPNY NA RYNKU,TANI OLEJ TO KRÓTKA PRACA SILNIKA,NIEMA CO OSZCZĘDZAĆ BY POTEM MECHANIKOM PŁACIĆ.
OdpowiedzCzy wie ktoś jakie mają być luzy zaworowe w skuterze Kymco Agility 50ccm?Nigdzie nic nie ma na ten temat,w instrukcji pisze tylko aby przeprowadzać regulację zaworów co 3tyś.km,ale wartości luzów nie podają.
OdpowiedzWitam, mam kawe er5 "drogi" problem z amortyzatorami tylnymi tzn. sprężyny mi nie odbijają, gdy jadę po nierównościach to po przejażdżce muszę na siłe wyciągać sprężyny, podejrzewam że wiąże się to z wymianą amortyzatorów i tu jest pytanie: mogę przyoszczędzić i kupić jakieś używki w dobrym stanie czy nowe? już się dowiadywałem i nowe 1000zl kosztują więc może ma ktoś jakiś "tańszy" pomysł?
OdpowiedzWitam wszystkich :) Mam Kawasaki kx 250 interesuje mnie jaka powinna byc mieszanka paliwa z olejem?? Z góry dzieki za odpowiedź :)
OdpowiedzCo mam zrobic mam scigacza pocket bike i ciezko on pali trzeba sie strasznie naszarpac linka aby odpalil co mam zrobic
Odpowiedzjestem mechanikiem motocyklowym jednak tych bzykow jeszcze nie robilem jednak jak kazdy wdusow w tej sytuacji ma problemy z paliwem czyli przejrzyj dokladnie gaznik i doplyw paliwa,jezeli z pradami wszystko oki to to powinno pomoc.pozdrawiam
Odpowiedzwitam serdecznie motocyklistow powiedzcie mi prosze jak ustawic rozrzad w yamaha xj 600n rok 94.pozdrawiam
Odpowiedznajlepiej ustawić na znaki:)ale że XJoty przed nosem nie mam więc palcem ci nie pokażę, najlepiej jak poszukasz sobie w necie jakiegoś service manuala do swojej maszyny, jak nie znajdziesz znaków i servisówki to ustaw tłok w 1 cylindrze w górnym położeniu i krzywki (patrząc od osi wałków w układzie podobnym do V) od tego cylindra skieruj do góry lub w dół jest to obojętne ważne żeby były ustawione idealnie w tej płaszczyźnie, jak już tak ustawisz rozrząd to powinieneś jakiś tam znaki na kołach widzieć i dokładnie sobie to skorygujesz
Odpowiedzdzieki serdeczne widzisz tak to jest motocykl odebrany z warsztatu i nie chodzi tak jak powinien a wychodzi na to ze zle ustawili rozrzad.pozdrawiam
OdpowiedzPosiadam moto Triumph 600 TT po ostatniej glebie mam problem z ładowaniem zostały lekko przytarte uzwojenia na pradnicy zalakierowałem je sprawdziłem prad ładowania wynosił ok 13,2 V po zrobieniu ok 300km szlak trafił ładowanie na zapalonych światłach wynosi teraz ok 10,5V czy jest wstanie mi ktos doradzic czy dam rade zrobic to we własnym zakresie?? i co moze byc przyczyna spadku ładowania bo nie mam pojecia za co sie zabrac
Odpowiedzhttp://zaplon.pl.tl/REGULATOR-NAPIECIA-projekty-do-wykonania.htm Witaj sprawdz czy nie ma zwarcia uzwojenia do masy.... to czesta przyczyna
OdpowiedzDrodzy Moi mam hondę cbr 1000f z 1991r może mi ktoś powie jak ją odblokować do 136 koni bo te 96 to malutko na ten model no i dużo dosyć pali bo nie ma tej mocy ..
Odpowiedzwitam. mam ten sam problem , tak mi sie zdaje-moja honda z 1992 r cbr 1000 f bardzo szybko łapie predkosc 230 do ok 240 i dalej nie chce jechac? Czy jest na to jakas rada-jaki koszt by był odblokowania do 136 km?Gdzie to robic? Jesli ma pan jakieś wiadomosci to bardzo prosze o odpowiedz. mail b_ozga@poczta.onet.pl tel. 605058848 (prosze o sms-a, oddzwonie) pozdrawiam
OdpowiedzCześć! "Motocykliści" - dziwi mnie wasz brak podstawowej wiedzy o swoich motocyklach. Pytacie się o banalne sprawy i zawalacie serwer śmieciami. Cyt: (gdzie mogę zdobyć oparcie pasażera?). Jeżdżę GTS-em 1000 ... i przestałem się pytać (kto wie cokolwiek o tym motocyklu?) Jest Google, można zdobyć wszelkie informacje, rysunki, zdjęcia, porady, itp... poz - małpa
OdpowiedzWitam. Mam kawe zx9r 98r. do 3500 obr/min dławi się i szarpie tak jakby zalewał regulacja gaźników nic nie dala. czy ktoś zna odpowiedź? Pozdrawiam.
Odpowiedzzrob prawdziwa synchronizacje gaznikow czeszczeniem i zawory sprawdz.
OdpowiedzWitam ma Honde XL 125poj.z roku 1983 i nie wiem jak mam ustawić w niej zawory jeśli ktoś będzie wiedział to prosze o komentarz
OdpowiedzWitam Panowie, jestem nowy na tej stronie i mam maly problem. Mam Kawasaki zx9r z 1994r. w którym jest za slaba iskra, . Iskre sprawdzilem dlatego poniewaz motor obmylem woda i od tamtej pory slychac ze chodzi na 2 swiece tzn jest slabszy, czuc paliwo gasnie na wolnych obrotach, po wykreceniu swiec 2 byly mokre czyli zalane a 2 noralnie suche czyli prawidlowe, kupilem nowe swiece i to samo. czy moglby mi ktos podpowiedziec za co sie wzic?
OdpowiedzWitam. Posiadam od niedawna kawasaki zx6r z 1996 roku. Motorek ma taką przypadłość. gdy jedzie się na równych obrotach i przekręci manetkę mniej więcej do połowy to przydławia się i dopiero wkręca się na obroty. Prosił bym o poradę co pokolei zrobić, co posprawdzac i od czego zacząć.
Odpowiedzwitam mam mały problem z suzuki GSX600F zmienialismy rozrząd ale przed ściągnieciem starego łańcuszka nikt nie popatrzal na ułożenie wałków rozrządu ani wału korbowego i niewiem jak go teraz poskładac potrzebuje schemat rozrządu aby bryczka znowu ożyła jakby ktos móglł przesłac mi na meila byłbym bardzo wdzięczny adres:pajcolek1@wp.pl z góry dzięki
OdpowiedzWitam Zakupilem kilka dni temu Honde CBR 900 Fireblade z 2001 r z przebiegiem 20000. Przy 2500 obrotow na minute slychac leciutkie pukania w silniku na biegu jalowym i podczas jazdy kiedy hamuje biegiem ale tylko w tym zakresie obrotow i ponizej.Oprucz tego nic jej nie brakuje. Jesli ktos wie co to jest - prosze o pomoc, mam tylko nadzieje ze to nie panewka :(
Odpowiedzczy może mi ktoś powiedzieć gdzie są świece zapłonowe w hondzie vf 750 sabre, bo coś nie moge ich znaleźć. Myśalałem, że sąkoło wlewu ileju po prawej stronie motocykla ale tam jest tylko fajka i pod nią śruba z otworem. Proszę o porade i z góry dzięki.
Odpowiedzwitam posiadam honde vf 750 sabre. stala ona prawie ze 10 lat nie jezdzona. zostaly wimienione wszystkie plyny, filtr oleju i akumulator. wszystko bylo git, palila na dotyk. na drugi dzien wogole nie chciala odpalic. przeczyscilem kranik i przewody zalalem nawet sam paliwa do rezerwy i nic. rozrusznik ladnie kreci lecz nie chce odpalic, czasami cos burknie z wydechu i ktoregos razu ostro strzelil |(ale to pewnie syf w wydechu). prosze o pilna pomoc i rozwiazanie tego co moze byc przyczyna ze nie opala i co z tym zrobic. z gory dzieki
OdpowiedzPo tak dlugim postoju motocykla napewno trzeba czyscic gazniki i czeka cie sunchronizacja. Posprawdzaj przewody paliwowe i WN.
OdpowiedzWitam. Od miesiąca jestem w posiadaniu hondy steed 600 (jest to mój pierwszy motorek), palił na dotyk wszystko git aż do momentu, kiedy zabrakło mi paliwa-dolałem i: a) Motor nie chce odpalić, rozrusznik kręci (tylko na po pych odpala) b) Jak odpali to gaśnie na wolnych obrotach c) Po odpaleniu śmierdzi paliwem
OdpowiedzJak myślicie czy to jakaś poważna sprawa ?
Odpowiedzmyślę że to świece zapłonowe są przyczyną, albo może jakieś "chrzczone" paliwo zalałeś
OdpowiedzTo co teraz? Czyszczenie gaźników, wymiana świec, wylać paliwo z baku i kupić na normalnej stacji benzynowej? Podpowiedz coś, bo się na tym nie znam
OdpowiedzCześć Zaczyna się od początku. Naładować akumulator (starcza energii na ruszenie silnika ale już na iskrę brakuję), świece (wyczyścić albo wymienić, zależy od Twojej oceny), filtr paliwa (sprawdzić i ewentualnie wymienić), paliwo (benzyna to benzyna, nie sądzę żeby miała wpływ na odpał, chyba, że z wodą) ...gaźniki - uszczelki i ewentualnie mycie, instalacja elektryczna. Może bezpiecznik, może brak kontaktu (to na początku szukania)
OdpowiedzCześć ! Mam yamahę r1-nie mam ładowania,sprawdziłem bezpieczniki wszystko ok,kostki porozpinałem i powpinałem i po tym zabiegu odpaliłem ją ale trzymająć na sprzęgle puszczam sprzęgło to gaśnie- Proszę pomóżcie mi rozwiązać ten problem.pozdrawiam. Pytanie nr2, wskazówka obrotomierza wskakuje mi na 7tys/obr i na 0 obr- powtarza sie- jak to naprawić i co to oznacza... pozdrawiam
Odpowiedzkolego jeśli puszczasz sprzęgło i silnik gaśnie może być to spowodowane źle działającym czujnikiem bocznej podstawki który zapobiega ruszeniu motocyklem z otwartą podstawką, nie wem jak w twoim motocyklu działa ten włącznik albo otwiera lub zamyka obwód musisz sprawdzić być może to jest przyczyną lecz wcale nie musi
OdpowiedzDzięki kolego, postaram sie znaleźć ten czujnik-kostkę i to naprawić.Jeszce raz dzieęki za podpowiedż.
OdpowiedzJeżeli chodzi o wskazówkę obrotomierza to pokazuje Tobie bląd zaworu Exup ja miałem uszkodzony silniczek ale moze trzeba go wyregulować lub wpiąć kostkę do silniczka który znajduje sie pod zbiornikiem paliwa dochodzą do niego dwie linki a z czujnikiem stopki to wyczyść go pewnie sie zaciął
OdpowiedzWitam! Jestem posiadaczem Yamahy Fazer 1000 z 2002r. Mam problem z obrotomierzem!! Tzn. podczas jazdy wskazówka nagle zaczyna szaleć, skacze w górę i w dół, zacina się w jednej pozycji a raz jeszcze dział poprawnie i tak na zmianę. Wprawdzie szaleństwa wskazuwki nie przekładają się na pracę silnika ale jest to denerwujące i uciązliwe!! Powtarza się ten problem co jakiś czas i nie wiem co jest, może być tego przyczyną!!?? I jak go rozwiązać!? Dlatego proszę o pomoc! Pozdrawiam.
Odpowiedz