Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzewyraznie pisalem o nakedach, bo to najwygodniejszy motocykl dla poczatkujacych...jezeli ktos sie nauczyl dobrze jezdzic na 125 bez problemu moze wsiadac na 600 - problemem jest nie wieksza moc i masa tylko tysiace zameczonych, zle seriwosowanych, zaniedbanych sprzetow...co do rynku nowych - zdeyudowanie wolalbym, zeby producecni konkurowali tam, gdzie ma to sens, tzn. np. oferujac sprzety z zawieszeniem: standard, lepszym, najlepszym ni¿ bezsensownie mnozac pojemnosci - co jest pochodn± roznorodnosci biurokratycznych przepisow podatkowo-drogowych w rozzych krajch....ps. czy piszesz powaznie, twierdz±c ze ten artykul dotyczy "motocykli sportowych"? przeciez ta yamaha to typowe jedzidlo uniwersalne :)
OdpowiedzDla kogo¶ kto zaczyna je¼dziæ jest to wstêp pod motocykle sportowe:) chocia¿by pozycja za motocyklem "trochê" to wymusza, ale masz racje, ¿e jest to je¼dzid³o uniwersalne. Nie zgadzam siê co do 3 pojemno¶ci, powinna byæ 4 kategoria pomiêdzy, poniewa¿ tak jak pisa³em przy sportowych motocyklach jest du¿y przeskok mocy. Je¿eli kto¶ chce to siê nauczy,tylko czasu po¶wieci na to moim zdaniem wiêcej. Uwa¿am, ¿e lepiej jest siê porz±dnie przygotowaæ zanim wsi±dzie siê na wiêkszy sprzêt.
Odpowiedz