Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzesilnik z nakeda, pozycja z nakeda, owiewki i design z plastika? Nie wiem czy to taka fascynująca kombinacja. Ja tez nie bede pewnie obiektywny bo jezdze typowym Sportem. Wiec tak: Silnik bedzie mial zaciece sportowe ale nie ma takiej wariacji jak w ZX-10R (Szkoda) , Pozycja jak z nakeda przy owiewkach mi nie pasuje. Albo to jest naked albo scigacz. Jak cos ma byc do wszystkiego to w efekcie jest do niczego. Ale nie bede taki nie dobry i powiem ze podoba mi sie duzo bardziej jak FZ1S czy CBF1000, tyle ze do mnie nie trafiaja takie motocykle! (wiem to ma byc motocykl uniwersalny) Moja ogólna ocena to 5+ :D
OdpowiedzMoże jesteś właśnie przyzwyczajony do tradycyjnego sporta, w moim przypadku gdzie smakują mi bardziej sportowe-turystyki w swojej uniwersalności Z1000SX jest po prostu rewelacyjny i nie zgodziłbym się że jak do wszystkiego to do niczego. Czegoś takiego szukałem na rynku od dawna, silnik nie musi być jakimś potworem zostawiającym za sobą tylko zgliszcza, ważne by się tym komfortowo podróżowało, kto wyciąga pełne osiągi 150+ KM ze swoich sportowych maszyn na zwykłej drodze? Chyba tylko wariaci, więc Twój argument do mnie nie przemawia. Do tego pozycja z nakeda i design plastika - rewela! Wygoda + wygląd czynią ten motocykl sprzętem który wskoczył właśnie na 1. miejsce pożądania na mojej liście. Pozdrawiam!
Odpowiedz