Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Poka¿ wszystkie komentarzeo¿esztykurvva !! 8 i 9 kg! nie chce ju¿ R6 :D
OdpowiedzI co w tym dziwnego? R6 od zawsze by³a radykaln±, drog± kup±. Chcenie Gixxów jest naturaln± kolej± rzeczy.
OdpowiedzSzczególnie chcenie 750 - "There's no replacement for displacement" jak mawia stare przys³owie pszczó³, czyli w t³umaczeniu nie ma nic lepszego ni¿ wiêksza pojemno¶æ. Moim zdaniem 750 zamiata po¶ród innych japoñskich odkurzaczy - porêczno¶æ 600 a moc i moment w po³owie drogi do litra. Te¿ mnie dziwi ¿e wszyscy chc± R6 - ale kupi±, poje¿d¿± trochê i wtedy zrozumiej±... pozdrawiam PS. ¿eby nie by³o - je¼dzi³em 750 K9 i wiem co piszê
Odpowiedz"There's no replacement for displacement" nie jest ¿adnym "przys³owiem pszczó³", nawet je¶li potraktujemy to ¿artobliwie, ale powiedzeniem W.O. Bentleya, twórcy marki i firmy produkuj±cej te luksusowe auta. Bentley pocz±tkowo nie godzi³ siê na konstrukcjê czteroipó³litrowego auta wy¶cigowego, ale w koñcu da³ siê przekonaæ i tak powsta³ Bentley Le Mans "Blower".
OdpowiedzOczywi¶ci radykalnie drog± kup±, tylko tak±, która zostawia wszystkie sze¶æsetki daleko w tyle, jak BMW 1000RR wszystkie litry!
OdpowiedzPoza Daytona 675...
OdpowiedzKtóra wcale nie jest taka droga!
Odpowiedz