tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 na bagaż - Artykul - strona 6
Liczba wyników w poszczególnych działach:
  1. Wszystkie działy - 1423
  2. Giełda - 616
  3. Forum - 519
  4. Artykuł - 288
  5. Firmy - 0
  6. Plik - 0

Z wybrzeża na wybrzeże - wyprawa motocyklowa przez USA

20 wzdluz rzeki kolorado z

... Przejechanie USA na motocyklu to jedna z tych rzeczy, które chciałem zrobić przed śmiercią. Tak ... ... więc zrobiłem… Na wstępie słów kilka o mnie. Mam 23 lata, jestem studentem AGH, motocykle to ... ... coś wielkiego, spełnić swoje marzenie. Dzięki  pomocy/porady kolegi, dostałem się w 2014r  na Work& ... ... ;Travel, na mały kampus w Connecticut. Było 10 tygodni pracy, po czym otrzymywaliśmy wypłatę i ... ... zaczynaliśmy podróżować. Wtedy jeszcze nie byłem w stanie zakupić motocykla, a miałem już jeden na oku. Tak ...

Od września punkty karne będą kasowały się dopiero po dwóch latach, a nie po roku. Co z kursami

egzamin prawo jazdy 1 z

... się podczas jazdy i dostaniesz od policji 15 punktĂłw karnych za wyprzedzanie na przejściu dla ... ... ‚ających środkĂłw na organizm kierowcy, a w  konsekwencji na podejmowane przez niego decyzje. Zdaje ... ... decydowało się na szkolenie reedukacyjne. To potężnych zastrzyk pieniędzy i większy ruch w ośrodkach ...

Intruderami na Bałkany 2014 - sorry, taki mamy klimat

Motocykle Moto Majowka z

... , czy przygarnie ona radosną gromadkę trójki swoich wnucząt a naszych dzieci, na czas naszej ... ... raju! Wracając do tematu. Na wstępie chciałbym podziękować Suzuki Polska za zapewnienie niezwykłego w ... ... przekazanie nam na wyjazd bajeranckiego urządzenia monitorujacego przebieg naszej trasy. Wyrazy wdzięczności ... ... 1 Tegoroczny wyjazd na Bałkany był dla mnie 16 wjazdem do Chorwacji. Wraz z moja żoną Małgosią ... ... takie sobie. Wyjechaliśmy około godzziny 7.30 z Bielska-Białej. Grześ z Agą przyjechali do nas na ten ...

Jak jeździć i przetrwać na 125 w mieście Vademecum świeżaka

zatrzymanie ktm 125 z

... , przewidywać... Obliczenie wszystkich wektorĂłw i wartości na raz wydaje się niemożliwe, no chyba że jesteś ... ... wieku, na co dzień jeżdżących wielkimi autami z potężnymi silnikami, ktĂłrzy jadąc skuterem w ... ... ? Wszystko zależy od potrzeb, czy chcemy tylko wygodnie przemieszczać się z miejsca na miejsce, czy rĂłwnież ... ... , że w motocyklach klasy 125, nieprzeznaczonych na tor wyścigowy, manualna skrzynia to straszne ... ... klamką i dźwignią. Jeśli jednocześnie musisz planować trasę przejazdu, uważać na przeszkody i pisać w ...

Bułgaria i Rumunia na motocyklach – be hardcore

kiepskie warunkil Bulgaria i Rumunia na motocyklach - be hardcore

... , bez bagaży i niestety bez pasażerek. Następnego dnia rano, po szybkim śniadaniu wsiadamy na motocykle ... ... . Idealnie wtapia się w klimat tego miejsca - wyliniała i posępna. Na klatce naklejony był napis, który już ... ... na zawsze będzie kojarzył mi się z Bułgarią: „Be hardcore". Poniższa relacja została ... ... nagrodzona w konkursie na najciekawszą opowieść motocyklową, zorganizowanym we współpracy z firmą Halvarssons ... ... sprzętem turystycznym, Wojtek natknął się na zdjęcie, które wyjątkowo przykuło jego uwagę. Była to panorama ...

Yamaha wprowadza na rynek nowy skuter Majesty S!

Yamaha Majesty S z

... dołącza do takich modeli jak Xenter na dużych kołach i bardziej kobiecy D'elight utrzymany w stylu ... ... Ekipa konstrukcyjna Yamahy zwróciła szczególną uwagę na ergonomię nowego Majesty S. W efekcie udało się ... ... , płaska przestrzeń na nogi i stopniowana, dwuosobowa kanapa, które nie tylko umożliwiają naturalną i ... ... swobodną pozycję jazdy, lecz także pozwalają na łatwy dostęp stóp do podłoża, sprawiając, że Majesty S ... ... praktyczne zalety modelu Majesty S. Pod stopniowaną, dwuosobową kanapą znajduje się miejsce na jeden ...

Zawodnicy X-Games na Nitro Circus Live w Warszawie!

Adam Jones double grab z

... Mamy dla Was pierwsze wieści dotyczące zawodników, którzy 14 grudnia, na Stadionie Narodowym ... ... zawojują serca widzów, prezentując swoją oszałamiającą paletą trików. Na pierwszy ogień idzie trzech ... ... skokami na motocyklu. W wieku 18 lat przeszedł na zawodowstwo, po czym w 2006 roku wyemigrował do Stanów ... ... Zjednoczonych, aby kontynuować swoje motocrossowe dzieło. W międzyczasie, oprócz ścigania się na arenie ... ... 2010, kiedy Higashino po raz pierwszy zwyciężył na prestiżowych zawodach z serii Dew Tour w Salt Lake ...

Dookoła na dwóch kołach: motocyklem po Europie - część druga

osniezone szczyty z

... pytanie i postanowił na nie odpowiedzieć. Zapraszamy do kolejnej części relacji z niesamowitej podróży ... ... ich stosunek do kobiet. Stambuł wciąga. Można tam zniknąć, zatracić się... na rok, dwa, trzy lub ... ... wsiadłem znowu na motocykl. Przejechałem mały dystans. Właściwie to tylko kilka kilometrów. Zatrzymałem się ... ... w miasteczku Agva, gdzie znalazłem nocleg na hamaku w restauracyjnym ogródku. Rano śniadanie i dalej ... ... jak zwykle pokazuję na migi o co mi chodzi. Robi się gwar i zamieszanie. Nagle dwóch młodych ...

Kolarz pomaga motorowerzyście pokonać przełęcz

Kolarz pomaga motorowerzyscie z

... Wysokie góry nie są przyjazne dla silników motocyklowych. Rozrzedzone powietrze na dużych ... ... wysokościach sprawia, że jednostki napędowe tracą moc. Stromy podjazd pod górę na dużej wysokości może okazać ... ... się dla objuczonego bagażami motoroweru czymś niemożliwym, chyba że ktoś pomoże… Raczej ... ... powietrza, ma jeszcze zapas watów w nogach, by na podjeździe pomóc kierowcy motoroweru jechać pod górę& ... ... motoroweru pojemności 50 ccm ma moc 3 kW - czyli sześciokrotnie większą! Pytanie ile zostaje jej na ...

Świat to za mało - cztery kontynenty na motocyklach

chwila zadumy z

... , powróciliśmy na warszawskie lotnisko Okęcie z masą wspomnień, ogromnym bagażem doświadczeń oraz nową energią na ... ... motocyklową turystykę. Po 69 dniach spędzonych po lewej stronie drogi w Laosie wróciliśmy na tą właściwą & ... ... nawet niezbyt mocnym zamienia się w lodowisko. W połączeniu z oponami Metzeler Tourance, na których ... ... wciąż jechaliśmy, dawało to świetny przepis na jazdę slajdami przez las z częstymi wizytami na ziemi. I ... ... oto wtedy spadł deszcz. Ogromny uśmiech zagościł na naszych twarzach. Jechaliśmy między 15-20 km/h ...