Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Artykuł ciekawy, choć brakuje mi XR650L. Dlaczego? Po pierwsze motocykl o konstrukcji prostej jak budowa cepa (chłodzenie powietrzem, zero elektroniki). Po drugie wywodzi się z konstrukcji która wygrała Dakar w 1983r. Po trzecie nadal produkowany dokładnie w tej samej formie (czyli 19 lat). Po czwarte w Adventure Motorcycling Handbook motocykl jest uznany za najlepszy do turystyki enduro. Po piąte zaliczono nami kilka naprawdę ładnych tras. Po szóste motocykl świetnie sprawdza się w terenie gdyż wywodzi się wprost z maszyn wyczynowych i radzi sobie całkiem nieźle w terenie (http://www.youtube.com/watch?v=70jokjTaGT4). I na koniec - sam mam taki trochę razem przeżyliśmy i w tym roku przeżyjemy więcej. Nie wyobrażam sobie kupna czegoś innego do tras enduro. Brakuje mi też KTM'ów, ale one często wracają na przyczepie ;-)