Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Przednia owiewka przypomina CBF 125. Profil Versysa. Ta Honda nie wygląda na żadną innowację. Koncepcja uniwersalnego, taniego i ekonomicznego motocykla znana jest od dawna. Świetną realizacja tego pomysłu było Suzuki SV650, a na dzień dzisiejszy w moim odczuciu Kawasaki ER6. Owszem pali nieco więcej, ale nadal jest poręczny, wąski, ma spory moment obrotowy, jest o 20KM mocniejszy, lżejszy tańszy. Podobnie jak moi poprzednicy mam wątpliwości, ze ten motocykl do 140km/h przyspiesza jak CBF - to po prostu niemożliwe o ile oba sprzęty pojadą na 100%. Podobnie dziwne wydają mi się tezy (nie miałem możliwości sprawdzić) o tym jakoby skuter 300 (patrz test Honda SH300 albo Kymco nie pamiętam dokładnie) odstawiał na starcie motocykle o mocy 50-60KM? Coś tu nie gra.