Masz już motocykl. Jakie narzędzia będą Ci do niego potrzebne?
Podstawowa wiedza o mechanice pozwala na samodzielne wykonywanie prostych czynności konserwacyjnych, a ci bardziej zaawansowani niejednokrotnie nie pamiętają już kiedy ostatnio byli w serwisie.
POZNAJ NARZĘDZIA POTRZEBNE DO MOTOCYKLA >>
Bardzo ciekawy materiał, ale czegoś nie rozumiem. Autor pisze, że lite koła były koniecznością ze względu na stan dróg. Dziś, jeśli się wymaga od motocykla dobrych własności w terenie, nieodzowne są koła szprychowe. Czy chodzi o to, że teren jest miękki, a szprychy na nierównym, twardym bruku pękają? W tamtych czasach te koła to protoplaści felg z lekkiego stopu, ale czy to rzeczywiście była konieczność, czy raczej innowacyjne myślenie? W innych markach motocykli tamtych czasów stosowano chyba wyłącznie szprychy.