Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Poka¿ wszystkie komentarzea red Boczo wciaz to samo - 650 to jeden z najlepszych silników w HISTORII - nie wiadomo czy smiac sie czy plakaæ...
OdpowiedzAni ¶miaæ, ani p³akaæ. Boczo ma racjê.
OdpowiedzByæ mo¿e ma racjê ,ale trudno to wywarzyæ.
OdpowiedzDobre :)
Odpowiedzhaha warz s³owa kolego :)
OdpowiedzHa, ha, ha. Szatañskie :)
OdpowiedzBo to prawda. Piec z SV650 to jeden z najlepszych silników eva. Mam podaæ powody? Ile chcesz ?;-)
Odpowiedzdok³adnie! To jeden z najlepszych jaki Suzuki wypusci³o jak nie najlepszy, a jest przynajmniej drugi bior±c pod uwage ilo¶æ egzemplarzy w niego wyposa¿nych:) jezdzi³e¶ wogóle czy juz Ci sie nie podoba ¿e to 'tylko' 650 to nie moze byc dobry jak nie ma lytra? Porównywalne jest R2 850 Yamahy i V2 desmodue 1000ccm Ducati oraz R3 675, to te¿ niepozorne pere³ki:)
Odpowiedzjezdzilem sv 650, v-sromem i gladiusem - piec za kazdym razem, co nie dziwi, wyjatkowo dychawiczny i o agrarnej kulturze pracy, do tego wolno wkrecajacy sie na wyzsze obroty; porownywanie do R3 triumpha brzmi gorzej niz brednie kaczynskiego o "zamachu smolenskim" - od suzukowego gniota o niebo lepsze sa juz np. rzedowe dwojki z cbf500 lub er-6...
Odpowiedzswoj± drog± kto poznaje silnik w ka-dziwie? http://s3.visordown.com/uploads/images/original/14665.jpg
Odpowiedz