Zapisz się na szkolenie motocyklowe. Testuj najnowsze modele Ducati
Formuła Ducati Riding Experience po raz pierwszy w Polsce otwiera się na właścicieli motocykli wszystkich marek. Chcesz lepiej poznać swoją maszynę, szkolić się pod okiem profesjonalnych instruktorów i przetestować modele Ducati z aktualnej gamy?
ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE »
Komentarze 32
Pokaż wszystkie komentarzeWrażenia po jeździe próbnej: Lusterka, siodło, pozycja (mam 178cm) hamulce i stabilność absolutnie wzorowa. Mistrzostwo świata. Prowadzenie w korku bardzo dobre jak na tą masę. Zwinny, zwrotny, stabilny fajny. Do Z750 ciut mu brakuje, ale jest dobrze. Zdecydowanie lepiej niż można przypuszczać widząc 240kg masy własnej. Silnik dobry, chociaż zdecydowana ciut szarpiąca reakcja na gaz pozostawia nieco do życzenia (ale to ma być prawie-ścigacz, więc może przypasować). Z dołu nie robi takiego wrażenia jak Z750 ale zupełnie nie szarpie i jest bardzo elastyczny. Rusza z dwójki bez żadnego problemu. Przy pełnym odkręceniu, trzeba mieć wcześniej plan co dalej, bo szybko robi się za szybko ;-) Owiewka niezła, dopiero przy 160km/h zauważyłem że ciut wieje i trza by się było schylić. W czasie testu było 30st C i w nogi w korku zaczynało na prawdę robić się ciepło. Silnik niemiłosiernie się grzeje i łatwo się poparzyć, zwłaszcza w krótkich spodenkach. Ogólne wrażenie jest bardzo pozytywne. Brzmi i prowadzi się jak prawie-ścigacz jednocześnie zabierając maksymalnie aż 214kg ładunku. Warto go przemyśleć. Akcesoryjne wydechy i cały ten tuning mogą wydobyć z niego to czego seryjnie mu brakuje. Uważam, że ten motór wspaniale nadaje się do dłuższych wycieczek.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza