Uliczny motocykl klasy MotoGP
Silnik Aprilii, rama Ilmor, 75 koni mechanicznych, 90 kilogramów i technika MotoGP.
Brytyjska firma GP Motorsports zamierza wprowadzić do sprzedaży dopuszczoną do ruchu replikę motocykla MotoGP Ilmor.
Maszyna zbudowana będzie na ramie Ilmor, którą zastosowano po raz pierwszy w motocyklu Ilmor X3. Była to pierwsza w historii 800-tka, na której zdobyto punkty w MotoGP. W replice mocy dostarczy silnik V-twin Aprilia SXV550, z którego wyciśnięto 75 KM. Podstawowa wersja wyposażenia zawierała będzie zawieszenie Ohlins i hamulce Brembo. Za dopłatą GP Motorsport może wymienić je na części klasy MotoGP. Motocykl na sucho, w takiej opcji waży 90 kg!
Pod kryptonimem „Project 109" zostanie wyprodukowanych 15 sztuk. Na sprzedaż pójdzie tylko 10 z nich, każda po 15 000 funtów brytyjskich (ponad 70 000 złotych). Pozostała piątka pozostanie na specjalne potrzeby producenta.


Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeKąty główki ramy i właściwości jezdne na bank pozwolą objechać lamusów nawet na 1000 ccm :) Pod warunkiem, że będzie dobry kierowca. Takiego sprzęta nie ocenia się pod względem v-maxa, bo 220 ...
OdpowiedzOrientuje się ktoś jakie osiągi ma takie cacko??
Odpowiedzbiorąc pod uwagę stosunek mocy do masy, obstawiam że porównywalne do gixera 750
OdpowiedzPrzyśpieszenie do 100 może i tak, ale V-max? Dobrze będzie jak 220 poleci... Ale pewnie prowadzi się genialnie.
Odpowiedz