Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeTrudno sie zgodzic z tezą, ze zmiany "nie są potrzebne". Brak zmian to wyłącznie wynik - niestety! - kryzysu firm japonskich w sektorze motocykli. motocykl jest b. dobry ale zeby zwiekszyc sprzedaz warto by było: 1) dac lepsze zawieszenie, oczywiscie z pełna regulacją 2)wziac od brembo hamulce w którejs z najwyzsych specyfikacji dla rynku detalicznego i - opcjonalnie, bo to kosztuje. zmiejszyc masę. Gdyby po takich zmianch cena bylaok. 13 tys. euro, bylby to najlepszy motocykl to superszybiego nWIAjania kilometrow.
Odpowiedz"po takich zmianch cena bylaok. 13 tys. euro, bylby to najlepszy motocykl to superszybiego nWIAjania kilometrow" a ty i tak byś go nie kupił bo nie stać cie nawet na taki jaki jest.
OdpowiedzSkoro mam kilkuletniego fazera 1000 i r1 kupiona w polskim saloonie, to raczej byloby mnie stać?
Odpowiedzpo co odpisujesz ludzia sprowadzajacym temat do "niestac cie " ;) przeciez to odrazu widac ze to h,.i a nie pasjonat motocykli jest .
Odpowiedz