Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 38
Poka¿ wszystkie komentarzeSobie go dzisiaj ogladnalem w realu. Moje zdanie jest mocno subiektywne tak jak artykuly Boczo. Powiem szczerze ¿e znacznie lepiej to wyglada na zdjêciach a w rzeczywisto¶ci trochê jak jaki¶ kopniêty naked ;) W tym typie oczekiwa³bym mniej plastikowego wygl±du, a to taka zabaweczka-dziwol±g.
OdpowiedzDlatego, wola³bym, zamiast Diavela jakiego¶ Ducati enduro 400 - 450 z silnikiem L-2, w tak¿e w wersji mniej wysilonej ( ok. 50 KM) dla normalnych u¿ytkowników. Pozdr.
OdpowiedzA kogo to obchodzi co by¶ wola³? i co ma piernik do wiatraka? - power cruiser do enduro?
OdpowiedzNie tylko ja bym wola³... jest sporo zakrêconych Desmomaniaków, którzy widzieliby taki pomys³ w realu, bêd±cy kontynuacj± wielu historycznych modeli- oczywi¶cie z jednym nowum- L-2, a Diavel nie mia³ prekursora nie mia³, bo trudno nazwaæ Ducati Indiana- przodkiem Diavel...na dodatek ju¿ same parametry Diavela, w zasadzie predestynuj± go do poruszania siê po 1 % dróg w naszym piêknym kraju... I to jest ten piernik...i kontynuacja poprzednich wypowiedzi...
OdpowiedzDiavel to Diavel a jego zadaniem jest urywanie rak :)
Odpowiedz