Shoei X-Spirit II

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

SKORUPA AIM+

  • Skorupa wykonana z sześciowarstwowego multikompozytu (włókien szklanych , organicznych, 3D oraz
  • włókien „high performance”) – idealny balans pomiędzy elastycznością i odpornością materiału na uderzenia.
  • 4 rozmiary skorupy - perfekcyjne dopasowanie (4 - osobna dla: S,M,L,XL).
  • Wyjątkowy sportowy kształt. Doskonała aerodynamika wypracowana w tunelu aerodynamicznym oraz przy licznych testach drogowych.
  • Spojler niezależny od górnych otworów wentylacyjnych – umiejscowienie optymalne aerodynamicznie.
  • Spełnia normę ECE 22/05.

WYPEŁNIENIE EPS O ZRÓŻNICOWANEJ GĘSTOŚCI

  • Zastosowanie wypełnienia EPS o różnej gęstości - uzyskanie właściwej absorpcji energii uderzenia.

NOWA SZYBA CW-1

  • Niezwykle szczelne połączenie szyby z uszczelką skorupy kasku.
  • Udoskonalona uszczelka – lepsze wyciszenie.
  • Zaawansowany system fog-free - powiększona wkładka nieparująca „Pinlock”.
  • Podniesiona krawędź górna wizjera – lepsza widoczność w czasie jazdy w pochylonej pozycji ciała.

SAMOREGULUJĄCY SYSTEM SZYBKIEGO DEMONTAŻU Q.R.S.A.

  • System umożliwiający łatwy demontaż wizjera oraz mniejsze ryzyko otwarcia wizjera podczas jazdy lub pod wpływem uderzenia.
  • Mechanizm z funkcją samoczynnego dociągania wizjera do uszczelki.

CAŁKOWICIE WYJMOWANE WNĘTRZE Z 3 RÓŻNYCH TYPÓW MATERIAŁU

  • E.Q.R.S. – system awaryjnego demontażu wkładek bocznych – rozwiązanie na rzecz bezpieczeństwa kierowcy.
  • Perfekcyjne dopasowanie - wkładki boczne wykonane z 5 warstw wysokiej jakości pianki poliuretanowej dostępne w 6 rozmiarach.
  • Wnętrze wykonane z włókien syntetycznych - pochłania oraz odprowadza wilgoć dwukrotnie szybciej niż konwencjonalne wyściółki wykonane z nylonu.
  • Tkaniny o zróżnicowanej fakturze, miękkości oraz wytrzymałości.
  • Całkowicie wyjmowane wnętrze - przystosowany do prania.

SYSTEM WENTYLACJI

  • Ultra wydajna wentylacja – pochodząca bezpośrednio z MotoGP.
  • Efektywne ukierunkowanie strumienia powietrza w kasku – zminimalizowanie problemu parującej szyby.
  • Wloty wentylacji w części szczękowej, na czole oraz na górnej krawędzi otworu w najlepszym miejscu, by do kasku dostawało się możliwie najwięcej świeżego powietrza.
  • Wykorzystanie efektu „negatywnego” ciśnienia – efektywne usuwanie nieświeżego i gorącego powietrza z kasku.
  • 8 wylotów - odprowadzenie gorącego i nieświeżego powietrza z całego wnętrza kasku.
  • Otwory wentylacyjne niezależne od spojlera – idealne położenie.
Shoei X-Spirit II bautista-tc-2 Shoei X-Spirit II boz-tc-8 Shoei X-Spirit II kiyonari2-tc-2
Shoei X-Spirit II kiyonari2-tc-6 Shoei X-Spirit II laseca-tc-2 Shoei X-Spirit II laseca-tc-4
Shoei X-Spirit II matt-black Shoei X-Spirit II reverb-tc-2 Shoei X-Spirit II twelveeliastc-3
Shoei X-Spirit II kallio
Shoei X-Spirit II vermeulen
Shoei X-Spirit II black
Shoei X-Spirit II white

Więcej o Shoei X-Spirit II

Filmy o Shoei X-Spirit II

Brak filmów, przedstawiających kask Shoei X-Spirit II

Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Nasi fani komentowali

Polecamy

Aktualności

reklama

sklep Ścigacz

    na górę