Royal Enfield Himalayan 450 - dane techniczne ujawnione przed premier±. Mocniejszy silnik i smuklejszy design
W ostatnich tygodniach pojawiało się wiele informacji na temat nowej generacji motocykla Royal Enfield Himalayan, który będzie miał mocniejszy silnik i mniej surowy wygląd. Oficjalna premiera odbędzie się 7 listopada, na targach motocyklowych EICMA w Mediolanie.
Royal Enfield Himalayan 450 będzie napędzany zupełnie nowym silnikiem o pojemności 452 cm3. Motor jest chłodzony cieczą i ma maksymalną moc 40 KM przy 8000 obr./min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 40 Nm i będzie dostępny przy 5500 obr./min. Sześciobiegowa skrzynia będzie wyposażona w sprzęgło antyhoppingowe. W motocyklu pojawi się też przepustnica ride-by-wire.
Zupełnie nowa rama ma też nowe zawieszenie. Widelec upside-down i tylny amortyzator z regulacją napięcia wstępnego sprężyny to produkty marki Showa. Skok wynosi 200 mm, a prześwit to aż 230 mm. Przednie koło ma średnicę 21 cali, a tylne - 17 cali. Siedzenie znajduje się na wysokości od 825 do 845 mm. Opcjonalnie jest dostępna obniżana kanapa i wtedy siedzisko będzie na wysokości od 805 do 825 mm. Zbiornik paliwa ma pojemność 17 litrów, a waga z płynami i paliwem to 198 kg - o 21 kg więcej niż w przypadku KTM 390 Adventure SW.
Hamulce to produkty marki ByBre, która jest budżetową marką Brembo, produkującą komponenty dla motocykli z silnikami o małej pojemności. Z przodu jest jedna tarcza o średnicy 320 mm, a z tyłu - o średnicy 270 mm. System ABS ma możliwość wyłączenia dla tylnego koła. Wyświetlacz TFT jest kolorowy i ma moduł Bluetooth. Do dyspozycji będą trzy tryby jazdy - Eco, Performance i ABS.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeOgarnêli ju¿ pêkaj±ce ramy w tych Royalach?
Odpowiedz