tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Serwis Shoei
NAS Analytics TAG

Serwis Shoei

Autor: Artykuł sponsorowany 2016.07.18, 09:00 Drukuj

Kaski SHOEI zakupione u autoryzowanych Dealerów, objęte są 5-letnią gwarancją, dzięki której możesz bezpłatnie skorzystać z serwisu SHOEI . Warunkiem skorzystania z bezpłatnej usługi serwisowej jest rejestracja Karty Gwarancyjnej, którą możesz zarejestrować tutaj.

Uwaga: kaski spoza autoryzowanej sieci dystrybucji nie są objęte programem. 

Nasz serwis SHOEI działa w trzech niezależnych trybach:

1. Serwis Lokalny - autoryzowany Dealer SHOEI,
2. Serwis Centralny - dział techniczny SHOEI Polska.
3. Serwis Europejski - dział techniczny SHOEI Europe.

Każde zgłoszenie analizujemy indywidualnie i dobieramy do przypadku właściwe czynności:

1. W Serwisie Lokalnym:

  • sprawdzisz stan techniczny kasku przed sezonem,
  • wyregulujesz wizjer,
  • prawidłowo zamontujesz pinlock'a,
  • dobierzesz wkładkę centralną lub wkładki policzkowe w odpowiednich rozmiarach,
  • dokonasz wymiany wlotów i wylotów powietrza.

Wykwalifikowani pracownicy SHOEI Polska regularnie szkolą pracowników salonów z zagadnień technicznych, związanych z naszymi produktami.

Kupując u Autoryzowanych Dealerów masz pewność, że kupiony kask jest oryginalny, posiada ważną homologację europejską oraz aktywny program obsługi serwisowej.***

2. W Serwisie Centralnym:

  • usuniesz wszelkie mankamenty, wynikające z fabrycznych wad materiałowych i konstrukcyjnych kasku (z wyjątkiem napraw opisanych w kolejnym punkcie)
  • do powyższej naprawy wykonamy pakiet usług komplementarnych:
    • sprawdzenie pracy i regulacja mechanizmów wizjera i pinlock'a,
    • sprawdzenie działania pracujących mechanizmów wentylacji,
    • konserwacja uszczelek i elementów gumowych.

3. Do serwisu europejskiego przekazujemy przypadki wymagające:

  • wymiany centralnego EPS,
  • wymiany nitów lub zapięć,
  • wymiany uszczelek.

Jeśli Twój kask posiada usterki, w dwóch prostych krokach możesz skorzystać
z naszego serwisu:

Krok 1. Zrób zgłoszenie w naszym formularzu online,

Krok 2. W celu zapewnienia najwyższej jakości usług Twoje zgłoszenie zostanie odpowiednio zakwalifikowane, o czym poinformujemy Cię w ciągu 48h roboczych

Uwaga: w sprawach serwisowych prosimy o kontaktowanie się jedynie przez powyższy formularz zgłoszeniowy.

W przypadku, gdy dany przypadek jest już rozpatrywany, dodatkowe informacje można uzyskać drogą mailową: serwis@shoei-europe.pl

***Zakup kasku u Autoryzowanych Dealerów SHOEI jest równoznaczny z zakupem produktu nowego i oryginalnego. Produkt oryginalny posiada europejską homologację ECE 22/05, która uprawnia do legalnego korzystania z kasku na drogach europejskich oraz poświadcza jakość wykonania produktu.

Każdy z Dealerów z dokładnością co do dnia, może wskazać kiedy kask został wyprodukowany. W przypadku kasków wyprodukowanych wcześniej niż w roku bieżącym, serwis SHOEI również jest aktywny przez 5 lat od daty zakupu.

Autoryzowany Dealer i SHOEI Polska wystawiają honorowany przez większość firm ubezpieczeniowych dokument potwierdzający powypadkowe zniszczenie kasku. Umożliwia to uzyskanie zwrotu z ubezpieczenia nawet do 100% ceny

Zdję™cia
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama

sklep Ścigacz

    na górę