Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Poka¿ wszystkie komentarzeNo pewnie. Znajomy kupi³ nówkê w salonie. Po 4000 km wypada dwójka a silnik poci siê w kilku miejscach. A go¶æ je¼dzi bardzo normalnie bez szaleñstw. Poza tym co¶ czêsto siê zacieraj± te 675 ;)
OdpowiedzNio... bardzo czêto. Siê dok³adnie JEDNA zatar³a zabrana na Poznañ i katowana tam od nowo¶ci. Testarzy zabrali j± na tor z przebiegiem 0 km i pojechali j± na maxa. Jak siê mia³± nie zatrzeæ.
OdpowiedzA Ty przepraszam by³e¶ tam ze mn±, bo sobie jako¶ nie przypominam ... Niech ci siê tam sprawuje ta twoja sztuka jak najlepiej. Na marginesie, motor toru nie widzia³, za to serwis dwukrotnie. Ostatni "angol" jakiego kupi³em!
Odpowiedzhmm... To dziwne, bo mam znajomego, który regularnie katuje daytonê na torze i nie ma takich problemów, pomimo, ze warunki s± wrêcz extremalne. Mo¿e ¼le dociera³? Jedyne co mi siê nie podoba w tym motocyklu to dostêpno¶æ czê¶ci w porównaniu z japoñczykami.
Odpowiedz