Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIĘ TUTAJ ! >>
Komentarze 26
Pokaż wszystkie komentarzeMoto jest wyjatkowe i ma w sobie zestaw zalet jakich próżno szukać w innych maszynach co znaczy, że z całą pewnością znajdzie nabywców. Idealne moto do całorocznych dojazdów do pracy (ekonomika, schowek) i generalnie na miescie sprawdzi sie swietnie. Intrygujące jest jezdzenie na niskich obrotach - z zasady przechodniom wydaje sie ze kazdy motocyklista napiernicza jak wsciekly przez koniecznosc jazdy na min 7k obrotow. A do tego nie wygląda starodziadowo. Super na zamiennik dla samochodu.
OdpowiedzPytanie tylko jak się będzie prowadziło i czy będzie chciało choć trochę hamować.
OdpowiedzNie czytałeś testu, czy z definicji nie wierzy w to co piszą dziennikarze? Bo w teście jest napisane że bardzo dobrze się prowadzi i hamuje?
OdpowiedzTak, tak, a posiadany wcześniej przeze mnie m.in. Transalp to miał byc idelany motocykl turystyczny. Ile ty masz lat że tak bezkrytycznie wszystko przyjmujesz co jest napisane? Pewnie w to niskie spalanie też wierzysz? Jedna tarcza z przodu, widelec o konstrukcji nie pierwszej młodości. Może się dobrze prowadzi w porównaniu do bezposredniej konkurencji albo z małym ryżowym ludzikiem na pokładzie.
Odpowiedz