Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeMarianku chyba Ci siê co¶ pomiesza³o w g³ówce. LITR TO LITR. Mo¿e teraz dotrze to do Ciebie.. To po prostu oznaka tego ¿e Ducati nie jest w stanie nawi±zaæ równej konkurencji z innymi. Odnoszê wra¿enie ¿e zrobienie superbike-a 1299cm3 jest trochê na wyrost. Silnik ma byæ du¿y bo ptaszek jest malutki. Ale ok wielu siê to spodoba. Dla mnie osobi¶cie to jest g³upie. Superbike to litr i takie jest moje zdanie. PZDR
OdpowiedzTo tylko kwestia zrozumienia filozofii budowy motocykla ja i ró¿nych koncepcji ale do tego trzeba by³o skoñczyæ wiêcej ni¿ 7 klas szko³y podstawowej.
OdpowiedzMy¶lê ¿e tutaj kolega ma racjê, bo je¿eli Ducati mo¿e zaskoczyæ tylko wiêksz± pojemno¶ci± (co za tym idzie moc± i momentem które i tak bez elektronicznych wspomagaczy s± nie do ogarniêcia) to chyba z³y kierunek. Taki gigant, legendarna w³oszczyzna, ale zamiast i¶æ z duchem czasu to powtarza historiê.
Odpowiedz