Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeNARESZCIE!!! Czekalem na ten motocykl od kilku lat. Jezdzilem na SuperDuke 990 i w przeciwienstwie do tego co pisze autor NAPRAWDE nie powalal moca i brutalnoscia... Natomiast SuperDuke 990 R dawal juz duuuuzo mocniejsze wrazenia, ale i tak chcialo sie wiecej... Mam nadzieje, ze KTM nie spiepszy 1290 i utrzyma wage na niskim poziomie, bo dal mnie po 2 latach jazdy na Duke 690 to sprawa kluczowa...
OdpowiedzNARESZCIE!!! Czekalem na ten motocykl od kilku lat. Jezdzilem na SuperDuke 990 i w przeciwienstwie do tego co pisze autor NAPRAWDE nie powalal moca i brutalnoscia... Natomiast SuperDuke 990 R dawal juz duuuuzo mocniejsze wrazenia, ale i tak chcialo sie wiecej... Mam nadzieje, ze KTM nie spiepszy 1290 i utrzyma wage na niskim poziomie, bo dal mnie po 2 latach jazdy na Duke 690 to sprawa kluczowa...
OdpowiedzNARESZCIE!!! Czekalem na ten motocykl od kilku lat. Jezdzilem na SuperDuke 990 i w przeciwienstwie do tego co pisze autor NAPRAWDE nie powalal moca i brutalnoscia... Natomiast SuperDuke 990 R dawal juz duuuuzo mocniejsze wrazenia, ale i tak chcialo sie wiecej... Mam nadzieje, ze KTM nie spiepszy 1290 i utrzyma wage na niskim poziomie, bo dal mnie po 2 latach jazdy na Duke 690 to sprawa kluczowa...
OdpowiedzWidzieliscie opony? :) Chyba najpierw sie pobawili tym sprzetem a dopiero pozniej zaczeli robic zdjecia :D Co do pytania Kolegi o tlumik to wyglada na to ze oba :)
Odpowiedzjedyny słuszny kierunek rozwoju nakedow
Odpowiedzmogli by dać w takiej wersji do produkcji. wiele wiejskich tuningów by wtedy uniknął ten motocykl
Odpowiedzktoś mi powie co tu jest wydechem? to srebrne pod siedzeniem, czy to carbonowe pod prawym setem?
OdpowiedzWydechem jest i jedno i drugie :)
Odpowiedzi want one!
OdpowiedzPo co komu tyle KM w nakedzie?
OdpowiedzA po co komu 180 km mocy w sporcie? mam nadzieje ze powstanie w tej formie. Jest piekny. Dotychczas nakedy byly kastrowane w stosunku do superbikow z ktorych powstaly. Oficjalne tlumaczenie - poprawa momentu, jasne... Chodzilo o zbicie ceny. Ten pewnie bedzie kosztowal tyle co RC8 ale co z tego, amatorzy sie znajda. Gdybym ja mial do wydania 60k na motocykl, z pewnoscia wybralbym bym takiego golasa niz scigacza.
OdpowiedzBo wsporcie mozna sie schowac za plastikien i napierdalac 280 nonstop. Jechales bkingiem? Ja jechalem i uwazam ze to jest poroniony sprzecior. Co nie zmienia faktu ze ten ktm jest boski ale moze byc rownie bezsensu. Chce goooooo
OdpowiedzZa owiewkę robi przednie koło tylko trzeba przyjąć pozycją pionową. Zresztą żadna inna w SuperDuku nie ma sensu ;)
OdpowiedzJezdzilem bkingiem, na codzien jezdze FZ1 i moim zdaniem 180km w naked bike ma taki sam sens jak w scigaczu. W obu przypadkach jest zupelnie bez sensu ale nie o sens tu chodzi. Chodzi o emocje, o to ze masz pod soba pocisk ktory potrafi przyspieszyc do 200 w 8 sekund. A jezdzenie 280km/h po drogach publicznych to jest dopiero poroniony pomysl. Najked ma ta przewage ze to jest motocykl na codzien i mozna smialo wygodnie smigac po miescie. Zgadzam sie ze bking jest slaby, jest za ciezki i przede wszystkim za brzydki, ktma nie porownywalbym do suzuki, raczej do ducati streetfighter.
Odpowiedzdo dynamicznej jazdy po miescie :D
OdpowiedzJesteś wielki ;) :D
Odpowiedzpo to żeby jeździć na gumie na czwórce.
OdpowiedzJest diabelsko Boski:)
Odpowiedz